به گزارش پارس نیوز به نقل از ایسنا، علی تارقلی‌زاده درباره الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا برای به‌کارگیری سیستم کمک‌داور ویدیویی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴ - ۲۰۲۳ عنوان کرد: در نامه‌ای که از سوی ویندزور جان، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا، دریافت کردیم در آن عنوان شده که سیستم کمک‌داور ویدیویی (VAR) برای فصل لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴ - ۲۰۲۳ از مرحله گروهی تا فینال رقابت‌ها الزامی است و تمام بازی‌ها باید با این سیستم برگزار شوند. در همین راستا تا چند روز آینده نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران خواهند آمد و از زیرساخت‌های ورزشگاه‌های آزادی تهران و نقش جهان اصفهان و همچنین از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این دو مجموعه بازدید خواهند کرد.

تارقلی‌زاده افزود: سایت AFC به صورت رسمی برنامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کرد که در آن میزبانی ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس و نساجی مازندران و ورزشگاه نقش جهان برای سپاهان مشخص شده است.

او در پایان درباره وضعیت میزبانی از تیم‌های عربستانی هم گفت: از سال ۲۰۱۶ بازی‌های نمایندگان ایران و عربستان در زمین طرف برگزار می‌شد. این موضوع در کمیته مسابقات AFC باید تصمیم‌گیری شود و در نامه دریافتی که ما در این زمینه داشتیم، مقرر شد کنفدراسیون فوتبال آسیا محل برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان را تا روز سه‌شنبه پنج سپتامبر (۱۴ شهریورماه) اعلام کند.