به گزارش پارس به نقل از تسنیم، تیم ملی اروگوئه بامداد امروز (پنج شنبه) در بازی برگشت پلی آف بین قاره ای مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ در خانه خود برابر تیم ملی اردن متوقف شد اما با توجه به پیروزی ۵ بر صفر بازی رفت بلیت سفر به برزیل را به دست آورد.

اسکار تابارس، سرمربی اروگوئه در کنفرانس خبری پس از این بازی اظهار داشت: درست است که در مواقعی از بازی به دردسر افتادیم اما در نهایت به چیزی که می خواستیم رسیدیم. می دانیم که در خانه نبرده ایم اما با این حال فکر می کنم موفقیتی که ما برای رسیدن به جام جهانی کسب کرده ایم یک داستان افسانه ای است. تیم ملی دل بسیاری از خانواده ها و مردم کشورمان را شاد کرد. از ماه ژوئن و بازی برابر ونزوئلا می دانستیم که دیگر فرصتی برای اشتباه نداریم. بازیکنان این موضوع را درک کردند و ما توانستیم صعود کنیم. به نظرم ما الان سلطان بازی های پلی آف هستیم.

تابارس افزود: ما در بازی برگشت با اردن برای رسیدن به پیروزی به میدان نرفته بودیم که این با توجه به نتیجه ای که در بازی رفت کسب کرده بودیم، طبیعی بود. حریف اما خودش را به شیوه ای کاملا متفاوت برای این بازی آماده کرده بود و روی کارهای دفاعی و بسته نگه داشتن دروازه اش تاکید داشت.

سرمربی اروگوئه خاطرنشان کرد: با وجود احترامی که برای همه بازیکنان فعلی قائلم باید بگویم جای هیچ کدام از آنها در ترکیب تیم در جام جهانی ۲۰۱۴ ضمانت شده نیست و برای گفتن این که کدام بازیکنان در جام جهانی هستند و کدام یک غایب خواهند بود زود است.