به گزارش پارس ، شاهرخ بیانی در گفت وگو با تسنیم، درباره خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال عنوان کرد: از شنیدن این خبر بسیار شوکه شدم و واقعا نمی دانم چه اتفاقی سبب شد او این تصمیم را بگیرد. اکنون استقلال شرایط خوبی از نظر بازیکن ندارد و ما با ۶،۷ بازیکن مصدوم ۲،۳ دیدار دیگر تا پایان نیم فصل پیش رو داریم. شاید بهتر بود مجیدی حداقل تا پایان نیم فصل اول به استقلال کمک می کرد.


وی ادامه داد: مجیدی بازیکن باارزشی برای استقلال بود که حتی حضور یک نیمه ای او هم می توانست به تیم ما کمک کند. من با مجیدی صحبت نکردم و نمی دانم با چه نگرشی این تصمیم را گرفته است.


آنالیزور استقلال درباره اینکه گفته می شود مجیدی برای حضور در کلاس های مربیگری زودتر خداحافظی کرده اظهار داشت: کلاس مربیگری که ۵،۶ ماه نیست و در نهایت ۲۰ روزه به پایان می رسد. او می توانست باز هم در کنار استقلال باشد اما این نظر و تشخیص خود فرهاد بوده که خداحافظی کند. به نظرم حیف شد که فرهاد در این مقطع از تیم جدا شد.


بیانی تاکید کرد: مجیدی از بازیکنان بزرگ استقلال هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی است. او بازیکنی دوست داشتنی بود که از کودکی در استقلال حضور داشت و طرفداران ما بسیار ناراحت شدند. با این تصمیم مجیدی غم به اردوی استقلال آمد.
وی در پایان گفت: مجیدی تصمیمش را گرفته و من برای او آرزوی موفقیت می کنم.