به گزارش پارس به نقل از فارس، در روزهایی که لیگ برتر به نیمه خود نزدیک شده هنوز خبری از حضور محرم نوید کیا کاپیتان و بازیکن باسابقه تیم سپاهان در بازی های این تیم دیده نمی شود. همین بازی نکردن این بازیکن برای تیمش باعث به وجود آمدن شایعاتی در خصوص آینده کاری او شده و هنوز مشخص نیست این بازیکن کهنه کار امسال را به عنوان بازیکن به پایان می رساند، عضو کادر فنی تیمش می شود و یا به عضویت هیئت مدیره سپاهان در می آید؟ !

پیش از این شنیده می شد که نوید کیا به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش نخواهد بود و قرار است به عضویت کادر فنی سپاهان در بیاید اما حالا صحبت از حضور او در هیئت مدیره تیمش شنیده می شود. کم مصاحبه کردن نویدکیا هم مزید بر علت شده تا هر بار در خصوص او خبرهای متفاوتی منتشر شود. البته امروز و در حالی که سپاهان برای بازی در جام حذفی در آبادان به سر می برد نویدکیا در اصفهان باقی مانده تا مراحل درمانی اش را زیرنظر پزشکان باشگاه پشت سر بگذارد.

در خصوص این بازیکن شنیده می شود با پیشنهاد همکاری در هیئت مدیره سپاهان روبرو شده؛ موضوعی که البته توسط سرپرست این تیم تکذیب می شود. محمد فرامرزی با تکذیب این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: محرم این روزها مشغول تمرینات خودش و طی کردن دوره توانبخشی زیرنظر پزشک تیم است و قرار شده تا ۱۰ روز آینده راهی آلمان شود تا تائید نهایی برای بازی کردن را بگیرد. این که گفته شده او قرار است عضو هیئت مدیره شود هم از آن دسته خبرهایی است که منبع ندارد. محرم عضو تیم ماست و به او در تیم نیاز داریم. در ضمن عضو هیئت مدیره شدن شرایط خاصی دارد. فعلا هم تعداد اعضای این هیئت مدیره کافی است. به نویدکیا در تیم فوتبال بیشتر از هر چیزی نیاز داریم.

این صحبت ها البته در حالی مطرح می شود که پیش از این از حضور کاپیتان سپاهان در کادرفنی این تیم هم خبرهایی منتشر شده بود. موضوعی که البته تکذیب شد و نویدکیا در گفت و گویی اعلام کرد که در این شرایط حساس سپاهان را در لیگ برتر تنها نمی گذارد. باید دید حالا که سپاهان، جباری را از دست داده می تواند به بازگشت نویدکیا به میادین امیدوار باشد یا این که دومین بازیکن طراح خود را هم از دست خواهد داد.