به گزارش پارس ، علیرضا صالحی در گفت وگو با فارس، در خصوص صحبت های هوشنگ نصیرزاده مبنی بر اینکه کمیته استیناف امتیازات کسر شده از تیم ها را بازگرداند چرا که طبق آیین نامه فیفا قانونی برای کسر امتیاز از تیم ها به علت فحاشی تماشاگران وجود ندارد، اظهار داشت: منظور نصیرزاده یک پیشنهاد بوده، او با اشاره به آیین نامه فیفا این موضوع را اعلام کرده است، آیین نامه جدیدی هم که تنظیم شده است اگر در روز دوشنبه تصویب شود قابل اجرا خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به آیین نامه فعلی این رای صادر شده است و امکان تجدید نظر آن وجود ندارد زیرا طبق این آیین نامه دو بار می توان به رایی رسیدگی کرد. یکی زمانی که اعتراضی صورت می گیرد و دیگری در زمان اینکه اعاده دادرسی شود. اعتراض صورت گرفته و نمی توان مجددا اعتراض کرد. برای اعاده دادرسی هم یک هفته زمان در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته استیناف در مورد اینکه آیا اگر آیین نامه جدید تصویب شود، می توان امتیاز کسر شده از تیم ها را بازگرداند، گفت: نمی دانم چرا نصیرزاده این حرف را زده است، بهتر است از خود او بپرسید که با کدام ماده از آیین نامه می توان این رای را بازگرداند، او از کلمه تجدید نظر استفاده کرد در حالی که در آیین نامه فعلی این موضوع امکان پذیر نیست زیرا یک بار صورت گرفته است، آیین نامه جدید هم نصیرزاده تدوین کرده و درباره اطلاعات آن در جریان نیستم.

صالحی در مورد رأیی که برای محرومیت دایی و مایلی کهن صادر شده بود، گفت: طبق قانون محرومیت های خاص جلسه قطعی است و قابل اعتراض نیست به همین دلیل دایی از زمانی که این رأی صادر شد، محرومیتش آغاز شد.