به گزارش پارس به نقل ازروزنامه نود؛ مصدومیت خسرو حیدری باعث نگرانی های فراوان مربیان استقلال شده است. در حالی که حیدری مشغول فیزیوتراپی است، هاشم بیگ زاده در تمرینات اخیر و دیدار با نفت تهران در جناح راست به جای او به میدان رفت و در این چند روز اخیر نیز در تمرینات استقلال به عنوان بال راست کار می کرد.

همین قضیه باعث ناراحتی بیگ زاده شده تا جایی که او در جمع دوستانش ابراز ناراحتی و گلایه کرده و گفته: « پست تخصصی من جناح چپ است و اصلا دوست ندارم در جناح راست بازی کنم. »

این در حالی است که وقتی بعد از بازی با نفت تهران خبرنگاران راجع به تغییر پست بیگ زاده از او سئوال کردند در جواب گفت: « من راجع به مسائل فنی دخالت نمی کنم و حرفی نمی زنم. هر چه که قلعه نویی و دستیارانش صلاح بدانند همان کار را می کنم. »

اما در تمرین روزهای اخیر این بازیکن از این که قرار است مقابل فولاد هم در جناح راست بازی کند بسیار شاکی است و گفته نمی خواهم در این پست به میدان بروم.

بیگ زاده می خواهد در این مورد با قلعه نویی نیز صحبت کند و به او بگوید در پست حیدری کاری از دستش برنمی آید و بهتر است از بازیکن دیگری استفاده کند هر چند بازیکنان دیگر از بیگ زاده خواستند اصلا با قلعه نویی در این مورد حرف نزند چرا که شاید منجر به تصمیم سرمربی و نیمکت نشینی او شود.