به گزارش پارس به نقل ازروزنامه خراسان، امیر قلعه نویی، سرمربی استقلال پس از تساوی مقابل نفت تهران بسیار عصبانی بود. چهره او در مسیر رخت کن نشان می داد که قرار است از خجالت برخی از بازیکنان در بیاید. این اتفاق هم افتاد و امیر قلعه نویی در رخت کن استقلال به شدت برخی از بازیکنان را به باد انتقاد گرفت و تا توانست، آن ها را کوبید!

آرش برهانی و مهدی نظری، دو مهاجم استقلال بودند که سرمربی از عملکرد آن ها ناراضی بود و اعتقاد داشت می توانستند در زمین بهتر بازی کنند. قلعه نویی از دست این دو بازیکن و به ویژه نظری به حدی عصبانی بود که احتمالا اگر سایرین در رخت کن نبودند، ممکن بود برخورد فیزیکی هم با او داشته باشد.

نظری، بازیکنی بود که توپ را از دست داد و باعث شد تا نفت آن را تبدیل به یک حمله کند و با شوت استثنایی وریا غفوری به گل برسد. چند دقیقه پیش از آن نیز وی از دو قدمی دروازه توپ را به آسمان کوبیده بود. قلعه نویی بابت این اتفاق تا توانست او را شماتت کرد و حتی نزدیک بود رای به اخراج این بازیکن بدهد.

برهانی هم در فصل جاری یکی از نقش های اصلی رخت کن استقلال بوده و همواره قلعه نویی به این بازیکن تاخته است. سرمربی آبی ها او را نمی خواست و حالا طبیعی است که همواره مورد انتقادش قرار بگیرد.

برهانی البته افت فاحشی داشته و در بازی نفت تهران نیز یکی از ضعیف ترین بازیکنان استقلال و زمین بود. قلعه نویی با این شرایط به احتمال فراوان در هفته های آینده به این بازیکن میدان نخواهد داد.