به گزارش پارس محمد پنجعلی در گفت و گو با اوج، درخصوص وضعیت تیم پرسپولیس اظهارداشت: شرایط تیم خوب است و در حال آماده شدن برای بازیهای بعدی هستیم.

وی درخصوص بازی با صبا افزود: می توانستیم در این بازی پیروز شویم اما به راحتی ۳ امتیاز را از دست دادیم. ما موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم اما به نظر می رسد گاهی بازیکنان استرس گل زدن دارند و همین موضوع روی آنها تاثیر می گذارد. ما در ادامه لیگ تمرینات خوبی خواهیم داشت تا بتوانیم این مشکل را هم برطرف کنیم.

پنجعلی درخصوص رفتار محمد مایلی کهن هنگام اعتراض دایی به داوری، ادامه داد: هر مربی حق دارد نکته ای را که می بیند به داور گوشزد کند. در آن صحنه هم توپ به بیرون رفته بود و دایی اعتراض کرد. کار مایلی کهن در صحبت با دایی کاملا غیر قانونی بود چون قانون اجازه نمی دهد یک مربی در جریان بازی با مربی دیگر صحبت کند.

وی درباره صحبتهای دایی و مایلی مهم علیه یکدیگر گفت: به نظر من این صحبتها برای فوتبال ایران خوب نیست و برای جوانها هم بدآموزی دارد. ما در آن بازی میهمان تیم صبا بودیم اما آنها حتی رسم میهمان نوازی را هم به جا نیاوردند و سمت نیمکت پرسپولیس نیامدند که این کار اصلا درست نبود.