به گزارش پارس ، به نقل ازروزنامه خراسان، کریم باقری در تورنمنت دوستانه آمریکا درخشید و ۶ گل به ثمر رساند؛ البته سطح فنی بازی ها چندان بالا نبود اما به هر حال آن هایی که آمادگی کریم باقری را دیدند می گویند او بهترین بازیکن تورنمنت بود و خیلی آماده نشان داد.

بعد از این مسابقات باقری به ایران بازگشت و علی دایی به محض دیدن او گفت: « آقا کریم! شنیده ام در آمریکا کولاک کرده ای و می خواهی در لیگ برای پرسپولیس بازی کنی؟ ! »

کریم هم که رابطه خوبی با سرمربی پرسپولیس دارد، خندید و گفت هر وقت تو به میادین برگشتی من هم برمی گردم! کریم باقری در پاسخ به خبرنگارانی که از او در مورد میزان آمادگی بدنی اش پرسیده بودند، گفت: « من بدنم آماده است ولی نه اینقدر که در لیگ بازی کنم چون دیگر توان حضور در مسابقات رسمی را ندارم. »

چندی قبل شایعه شده بود که شاید باقری برگردد و یک نیمه برای پرسپولیس بازی کند اما او گفت: « من ۳،۴ سال است که فوتبال را کنار گذاشته ام و دیگر تحمل تمرینات سخت را ندارم. »

باقری معتقد است حالا که پرسپولیس دست به جوان گرایی زده باید از این تیم و علی دایی حمایت شود و دیگر مجالی برای بازگشت امثال او نیست. کریم باقری متولد ۱۳۵۲ است و البته بعضی ها می گویند سال واقعی تولد او ۱۳۴۹ است!