به گزارش پارس ، به نقل از گل- وقتی در ایستگاه دهم لیگ برتر، یاران لوکا عزم خود را جزم کردند که استقلال مدعی را متوقف کنند گزارشگری علیرضا جماعتی به زعم بعضی از مخاطبان واهالی رسانه بطور یکسویه به نفع استقلالی ها قلمداد شد که به طبع آن انتقاد تند وتیزی با تیتر" حرفه ای گری ستایش محض از سرخابی ها نیست" را در پی داشت.

گویا این انتقاد چالش برانگیز به تریج قبای گزارشگر ایذه ای سیمای مرکز اصفهان بدجوری بر خورده بود که با تماس با روزنامه نسل فردا پیرامون گزارش مسابقه هیجان انگیز تیمهای ذوب اهن و استقلال اینچنین پاسخ داد:

مدت شانزده سال است بیشتر مسابقات فوتبال تیمهای پر افتخار ذوب اهن و فولاد مبارکه سپاهان را در لیگهای برتر وقهرمانان اسیا را گزارش می کنم در این مدت طولانی همیشه و با ضرس قاطع رعایت انصاف را انجام داده ایم که خدای ناکرده مبادا حقی را ناحق کنیم. اما برای بعضی از تازه به دوران رسیده های عرصه قلم ومطبوعات متاسفم که بدور از انصاف مبادرت به مطالب انتقاد امیز می کنند. در طول گزارش این مسابقه آن چیزهایی که حادث می شد را با واقعیتهای موجود بیان می کردم نه اینکه بخواهم ستایش محض ویکطرفانه از تیمی خاص را انجام دهم. وقتی اکثر سکوهای ورزشگاه در فولادشهر خالی است چرا تماشاگران باید روی زمین چمن در پشت دروازه بنشینند! . هنگامیکه گفته می شود ابی پوشان پایتخت یکی از تیمهای مدعی درجه اول قهرمانی این فصل در این روز اسیر تفکرات حرفه ای لوکا بوناچیچ شده کجای این جمله ستایش محض از تیم استقلال تهران است.

خبرنگاری که در میان دو نیمه با مراجعه به من بیان می گوید می شود نحوه وقوع آفساید را برایم توضیح دهی! من چه انتظاری از این قشر خبرنگاران داشته باشم که بخواهند ایراد از نحوه گزارشات ما بگیرند! در واقع اگر بی انصاف نداند که انصاف چیست، انصاف می داند که بی انصاف کیست.