به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در شرایطی که بازی تیم های استقلال و ذوب آهن در زمان مناسبی برگزار شده، تماشاگران از این بازی استقبال چندان مناسبی نکرده اند.

حضور افراد غیر خبرنگار در جایگاه ویژه ورزشگاه فولادشهر از نکات ویژه این مسابقه به شمار می رود.

در حال حاضر و با آغاز مسابقه حدود ۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور دارند که تعداد تماشاگران استقلال از آنها بیشتر است.

پیش از آغاز بازی فرهاد مجیدی، کاپیتان استقلال به سمت تماشاگران استقلال رفته و از آنها برای حضور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان تشکر کرد.

عکس اکبر محمدی، مربی سابق مس کرمان که به تازگی فوت شده، در قسمتی از ورزشگاه فولادشهر اصفهان نصب شده، همچنین تصویری از این مربی روی زمین قرار گرفته و بازیکنان دو تیم پیش از آغاز بازی برای او گل گذاشتند.

بنری از سوی باشگاه ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر نصب شده و حادثه جاده تهران قم را به همگان تسلیت گفته است.

بعد از جنجال های اخیر بین هیئت فوتبال اصفهان و اداره کل ورزش و جوانان استان، حضور همه افراد هیئت فوتبال در ورزشگاه فولادشهر حضور دارند و این بار خبری از تهدیدهای برگزار نشدن بازی نیست.

پیش از آغاز مسابقه، استقلالی ها بیش از تماشاگران ذوب آهن بازیکنان خود را تشویق می کردند و علیه سپاهان و تیم های اصفهانی شعار می دادند.

با توجه به اینکه ظرفیت اندکی به تماشاگران استقلالی اختصاص داده شده، برخی تماشاگران استقلال در جایگاه ذوب آهن نشسته اند.

تماشاگران استقلال جایگاه مخصوص به خود را پر کرده اند اما در جایگاه مخصوص تماشاگران ذوب آهن همچنان ظرفیت نشستن تماشاگران وجود دارد.