به گزارش پارس به نقل از فارس، علی فتح الله زاده با حضور روی خط تلفنی برنامه ورزش و مردم ضمن آرزوی سلامتی برای بهرام شفیع گفت: مفتخر هستیم که به عنوان یک ایرانی فوتبال ایران تنه به جهان می زند. رودی فولر وقتی به ایران آمد به او گفتم صد هزار ایرانی به ورزشگاه می آید که او باورش نمی شد وقتی حضور صد هزار هوادار ایرانی را دید با کالمون تماس گرفت و به او گفت در فوتبال ایران صد هزار نفر به ورزشگاه آمدند و به او اعلام کردند تازه در ایران خانم ها به ورزشگاه نمی آیند و اگر بیایند ۳۰۰ هزار هوادار می شوند.

وی در مورد اینکه گفته می شود پاداش خوبی برای پیروزی بازیکنان مقابل پرسپولیس در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: این خبر را احتمالا پرسپولیسی ها به شما دادند پاداشی در این ارتباط در نظر نگرفته ایم و پاداش هم نمی دهیم.

فتح الله زاده در پاسخ به سؤال مجری برنامه که گفت شما در پرداخت پول قرارداد بازیکنان مشکل دارید و اصلا نمی توانید پاداش بدهید، گفت: درود بر شما. یک نماینده در کنار شما داریم که سه سال است پول خود را می خواهد و هنوز نتوانستیم طلبش را پرداخت کنیم.

مدیرعامل استقلال در مورد حضور محمدرضا خلعتبری در دربی و رسیدن ITC او اظهار داشت: خیلی خوشحالم ITC خلعتبری رسید. خدمت علی دایی جسارت نمی کنم اما از او خواهش می کنم از خلعتبری استفاده کند. استقلال ۷-۸ خلعتبری دارد و خوشحالیم که به پرسپولیس هم یک خلعتبری آمد.

وی در پایان گفت: از این فرصت استفاده می کنم با توجه به اینکه رویانیان روی خط نیست به نیابت از او هم اعلام می کنم هواداران دو تیم تنها تیم خود را تشویق کنند. این بازی با هر نتیجه ای تمام می شود اما هواداران می توانند فرهنگ والای ایرانی را به جهان نشان دهند.