به گزارش پارس به نقل از فارس، کریستیانو رونالدو زمانی که فهمید مسعود اوزیل به آرسنال فروخته شده است، به منظور آمادگی برای دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل ایرلند شمالی در ترکیب تیم ملی کشورش در اوبیدوس حضور داشت.

بازیکن پرتغالی از شنیدن این خبر خوشحال نشد و به هم تیمی های پرتغالی اش گفت: رفتن اوزیل خبر بسیار بدی برای من است. او بازیکنی بود که بهتر از همه حرکت من به سمت دروازه را می فهمید.

کریستیانو نمی تواند این حقیقت را درک کند که مادرید به کسی اجازه داده باشگاه را ترک کند که از نظر او « بازیکنی است که می تواند سرنوشت بازی را رقم بزند. »

در حقیقت برخی از هم تیمی های پرتغالی رونالدو روز گذشته مدعی شدند که وی بسیار تحت تأثیر این خبر قرار گرفته و چندین بار در موقعیت های مختلف تکرار کرده که « از خروج اوزیل عصبانی هستم. »

با ملحق شدن مسعود اوزیل به شاگردان آرسن ونگر، رونالدو بهترین هم تیمی خود را در زمین مسابقه از دست داده است.

ستاره پرتغالی در سه فصل همکاری با مسعود اوزیل روی پاس های وی ۲۷ گل به ثمر رسانده تا هافبک آلمانی بیشترین پاس گل را در طول دوران حرفه ای رونالدو به او داده باشد.

پس از اوزیل کریم بن زما قرار دارد که ۱۷ پاس گل به رونالدو داده است و رایان گیگز در ۶ فصل حضور وی در منچستر یونایتد ۱۶ پاس گل به مهاجم پرتغالی رئال داده است.

حال باید دید با خروج مسعود اوزیل از تیم چه کسی می تواند این نقش را در رئال اجراکند؛ با این حال کریستیانو رونالدو معتقد است « بازیکن ۲۴ ساله آلمانی بهترین شماره ۱۰ است که رئال می توانست آرزویش را داشته باشد. »