به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس گفت: از بازیکنان پرسپولیس خواسته ایم از اظهار نظر درباره مربیان، مدیران، داوران، بازیکنان و عوامل باشگاه های خوددداری کرده تا از بروز حاشیه ها و عدم حفظ حرمت ها جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: برخی اظهارنظرها موجب می شود برخی حواشی به وجود بیاید و حرمت ها حفظ نشود. ما در آغاز فصل، وظیفه خود می دانیم جلوی این مسایل را بگیریم برخی مسایل و عدم حفظ حرمت ها باب نشود. تکرار چنین مسایلی قطعا با برخورد انضباطی باشگاه و جریمه همراه خواهد بود.

رویانیان در ادامه گفت: از همه پیشکسوتان، بزرگان و دوستداران پرسپولیس می خواهم که اتحاد و همدلی در خانواده بزرگ پرسپولیس را حفظ کنند و اجازه دهند تن زخم خورده پرسپولیس بهبود پیدا کند.

وی ادامه داد: آنچه مهم است حفظ آرامش در پرسپولیس و بازگشت به جایگاه واقعی است. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که کادر فنی، بازیکنان و دیگر اعضای تیم در آرامش به کار خود ادامه دهند و برخی مسایل برای آنها مشکلاتی ایجاد نکنند. همه برای ما قابل احترام هستند همه اعضای خانوده پرسپولیس اما درخواست می کنم اتحاد و همدلی این خانوده بزرگ حفظ شده و بر قرار باشد.

وی گفت: پرسپولیس سالهاست به دلایل متعدد دچار مشکلاتی بوده و به قولی زخم خورده است. از همه اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس می خواهم و درخواست می کنم روی زخم پرسپولیس نمک نپاشند تا عمیق نشود. اتحاد، همدلی و برادری موجب التیام زخم های باشگاه و تیمی می شود که پرطرفدارترین تیم آسیاست و دل های زیادی به عشق آن می تپد. ما امیدواریم پرسپولیس به دور از حاشیه در لیگ بازی کرده و به این مسیری که در آن قرار دارد ادامه دهد.

رویانیان در پایان خاطر نشان کرد: اتحاد و همدلی می تواند پرسپولیس را به روزهای خوبش بازگرداند. از همه آنها که نامشان بزرگ است و زینت بخش پرسپولیس، صمیمانه می خواهم به هم احترام گذاشته و هر چه بوده و هست فراموش کنند و امیدوارم هواداران عزیز که در این سال ها به رغم بحران های مختلف و عدم نتیجه گیری تیم محبوبشان را تنها نگذاشتند، شاهد اوج گیری پرسپولیس باشند.