به گزارش پارس به نقل از ایسنا، علی حمودی درباره گلزنی اش برای سپاهان و برد این تیم برابر فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر یک گل شانسی زدم ولی کارم اوج نگرفته (با خنده) . بازی اول بود و امیدوارم خدا کمک کند تا در ادامه هم برای سپاهان مثمرثمر باشم. انتظار یک بازی سخت را داشتیم؛ چرا که فولاد مدعی قهرمانی است ولی با تلاش بازیکنان شرایط به گونه ای پیش رفت که بدون مشکل خاصی فولاد را بردیم.

او در ادامه با اشاره به دیدار سپاهان و استقلال افزود: بازی به بازی پیش می رویم. شرایط استقلال در حال حاضر خاص است. آنها بازیکنان خوب زیادی دارند. دو سال در استقلال بودم اما همه فکر می کنند ده سال در آنجا بازی کردم. به هواداران استقلال احترام می گذارم و امیدوارم در روز بازی حاشیه ایجاد نشود.

مدافع سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا برای نیمکت استقلال یا هواداران این تیم دسته گل می برد یا خیر، بیان کرد: گل بردن یا نبردن مهم نیست. نباید تلاش کنیم تا مردم را گول بزنیم. مهم علاقه قلبی به تماشاگران یا کادرفنی است وگرنه می توان با یک گل به همه دروغ گفت.

او در پاسخ به این سوال که فکر می کند، چه واکنشی از سوی هواداران در انتظارش باشد، گفت: شاید هواداران استقلال از من ناراحت باشند. البته حق دارند از اینکه یکی از بازیکنان شان در تیم دیگری باشد، دلخور شوند و چیزی هم بگویند. مهم عکس العمل نشان ندادن است. باید برخی حرف ها را تحمل کرد. هواداران استقلال را دوست دارم. قسمت نبود که در کنار آنها بمانم.

حمودی در پایان با اشاره به انگیزه تیمش برای کسب سه امتیاز در تهران افزود: برای برد به تهران می رویم و می خواهیم ۴ بازی نخست فصل مان - که بازی های سخت ما را تشکیل می دهد - با کسب حداکثر امتیاز به پایان برسد. فکر می کنم ۴ – ۵ تیم شانس قهرمانی دارند و به همین دلیل باید با تمام وجودمان در میادین حاضر شویم. استقلال را هم باید ببریم تا راهمان هموارتر شود.