به گزارش پارس ، بنگر در گفت و گو باخبرآنلاین در خصوص تقابل با تراکتور در هفته اول می گوید: « برای ما فرقی نداشت با کدام تیم بازی کنیم و در مجموع معتقدم که قرعه پرسپولیس خوب است. همین که در خانه بازی می کنیم برای ما خوب است و باید حتما اولین بازی را ببریم. ما پارسال در دو بازی رفت و برگشت به تراکتور باختیم و حالا باید این دو باخت را در هفته اول لیگ برتر جبران کنیم و شروع خوبی داشته باشیم. »
او در مورد تقابل زودهنگام علی کریمی با پرسپولیس تاکید می کند: « هیچ کس اجازه ندارد در مورد کریمی اظهارنظر منفی داشته باشد. او مقابل تیم سابقش قرار می گیرد و در واقع پرسپولیس خانه کریمی است. امیدوارم که کریمی همیشه سالم باشد و بتواند در تراکتور روزهای خوبی را پشت سر بگذارد. کریمی سال ها برای پرسپولیس زحمت کشید ولی حالا در تیم دیگری باید وظایفش را انجام دهد. »
بنگر در مورد رفتار هواداران پرسپولیس در روز بازی با تراکتور خاطرنشان می کند: « هواداران پرسپولیس مثل هواداران بعضی تیم ها بی معرفت نیستند که بازیکن سابق شان و حتی بازیکنی که در تیمشان بازی می کند را ناراحت کنند. مطمئن باشید هواداران پرسپولیس برای کریمی سنگ تمام خواهند گذاشت و او را تشویق خواهند کرد. مطمئنا در این بازی استقبال گرمی از کریمی خواهد شد. »