به گزارش پارس ، شاهو ناصری در گفت وگو بافارس، درباره پایان محرومیتش گفت: محرومیت من تا نیمه خرداد به پایان رسیده، اما فدراسیون هنوز خبری به من نداده است.

وی درباره عدم دعوت به تیم ملی، اظهار داشت: اطلاعی در این باره ندارم. برگشتن من به تیم ملی به فدراسیون بستگی دارد و اگر آنها بخواهند برمی گردم.

ملی پوش سابق کانوی ایران درباره روند تمریناتش در مدت محرومیت دو ساله اش، اظهار داشت: یک سال اول را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف و کمر تمرینی نداشتم. تمرینات در حد شنا و دوی آرام بود، اما پس از آن ۶ ماه آرام و ۶ ماه هم تمرینات خوبی داشتم. یک سال اول را قصد داشتم ورزش را ترک کنم و آن را کنار بگذارم، اما نتوانستم. دوره درمانم نیز متفاوت بود.

ناصری افزود: ما به ورزش اعتیاد داریم و نمی توانیم آن را ترک کنیم. تا جایی که بتوانم در عرصه قهرمانی ورزش را ادامه می دهم. نمی توانم ورزش را کنار بگذارم چرا که آرزوهایی دارم که می خواهم به آن برسم. البته همه ورزشکاران در ورزش آرزوی مشترک دارند، اما کسب مدال جهانی مهمترین هدف من است.

عضو سابق تیم ملی قایقرانی ایران در پاسخ به این سوال که اگر به تیم ملی دعوت شوی فکر می کنی بتوانی در مسابقات جهانی به مدال برسی یا خیر، گفت: نمی توانیم بگوییم در مسابقات جهانی چه می کنیم. وقتی مسابقه ای نبوده که در آن شرکت کنیم با چه چیزی می توانم خودم را بسنجم؟ ۲ سال از میادین دور بودم و ایران هم بعد از المپیک مسابقه ای نداشته است، بنابراین انتظار نتیجه خوب و مدال شاید قابل قبول نباشد البته امیدوارم این مسئله رخ دهد.

شاهو ناصری به دلیل دوپینگ در مسابقات آسیایی دو سال از فعالیت های رسمی و ملی محروم شد.