به گزارش پارس نیوز، اصغر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگاران، در خصوص ورود کاروان ایران به محل برگزاری المپیک جوانان، اظهار داشت: دیشب آخرین گروه ورزشکاران به همراه دکتر صالحی امیری وارد بوینس آیرس شدند. دکتر صالحی‌امیری در هتل مستقر شد و ورزشکاران نیز وارد دهکده شدند. در حال حاضر کاروان کامل و هر 49 نفر ورزشکار و کادر فنی در دهکده اسکان یافتند.

وی تاکید کرد:  در این دو سه روز دقیق برنامه تمرینات ورزشکاران پیگیری شده است و کسی تمرینی را از دست نداده و بچه‌ها کار را با جدیت دنبال می‌کنند.

اصغر رحیمی گفت: تا چند  ساعت دیگر مراسم افتتاحیه برگزار می‌شود. این مراسم برای نخستین بار در تاریخ المپیک در خیابانی که پهن‌ترین خیابان دنیا و میدان اصلی شهر بوینس‌آیرس است برگزار می‌شود‌. برای نخستین بار مراسم‌افتتاحیه بلیط فروشی ندارد. آرژانتین می‌خواهد فرهنگ خاصی از افتتاحیه را به نمایش بگذارد. طبق معمول این مراسم مخفی است.

وی خاطرنشان کرد: از فردا صبح مسابقات آغاز می‌شود و ما به جز چند رشته‌ای که شب گذشته وارد شدند در تمام رشته‌ها نماینده داریم.

سرپرست کاروان ایران در المپیک جوانان خاظرنشان کرد: تمام سرپرستان در یک کانال عضو هستند و همه با هم در ارتباط هستند. مشکل خاصی وجود ندارد و همه ورزشکاران در صحت هستند. امیدوارم کاروان ایران با همین آرامش در ادامه بهترین نتیجه را بگیرد.