به گزارش پارس ، نایب رئیس سابق فدراسیون بوکس در گفت و گو باایسنا اظهار کرد: بوکس در ایران مرده و وقتی رییسی بیش از ۳۰ سال در یک فدراسیون باشد و کسی کاری به او نداشته باشد و اصلا به کارنامه اش توجه نشود چه چیزی می توان گفت. ما در ایران بوکس نداریم که بخواهم به عنوان یک کارشناس در مورد آن صحبت کنم.

وی افزود: این رشته ای که الان در ایران از آن به عنوان بوکس نام می برند بوکس نیست و باید برای آن نام دیگری پیدا کنیم. آرزو می کنم که ای کاش در آن سالها این همه زحمت نمی کشیدم که این رشته به دست رییسی بیفتد که این کارها را انجام دهد.

صنعتی در مورد انتخاب انوشیروان نوریان به عنوان مربی تیم ملی گفت: مربیگری در تیم ملی شرایط خاصی دارد و فکر نمی کنم کسی که چندین سال قبل با آن شرایط آبرو بر، تیم ملی را در المپیک رها کرد بتواند در تیم ملی مثمر ثمر واقع شود.

نایب رییس سابق فدراسیون بوکس با اشاره به اینکه انتخاب نوریان به عنوان مربی تیم ملی برای کمک مالی به او بوده است، ادامه داد: رییس فدراسیون اگر از حال پیشسکوتان این رشته هم با خبر نباشد حال و روز همشهری خود را می داند و اکنون که دیده با این کار می تواند به او کمک کند تصمیم گرفته این کار را انجام دهد و بعید می دانم تصمیم او کمک به تیم ملی باشد!