به گزارش پارس به نقل از ایسنا، به نظر می رسد اعضای کمیته و شورای فنی با دعوت نکردن از محمد نوربخش (۶۰ کیلوگرم) و یاشار عیسی زاده (۱۲۰ کیلوگرم) عدالت را اجرا نکرده اند.

در حالی که محمد نوربخش در وزن ۶۰ کیلوگرم جام یادگار با ضربه فنی کردن حریف گرجستانی خود در فینال به مقام قهرمانی رسید به انتخابی تیم ملی دعوت نشده است. نکته جالب اینجاست که حریف نوربخش در فینال جام یادگار، در مسابقه نیمه نهایی محسن حاجی پور را ضربه فنی کرده بود و حاجی پور در وزن ۵۵ کیلوگرم به انتخابی دعوت شده اما نام نوربخش در ۶۰ کیلوگرم دیده نمی شود.

همچنین در وزن ۱۲۰ کیلوگرم به امیرحسین شربیانی که مدتی است در یک سطح باقی مانده، سهمیه داده می شود اما چشم های کمیته فنی یاشار عیسی زاده که جوانتر است و کشتی های خوبی هم در جام یادگار گرفت، را ندید. شربیانی و یاشار عیسی زاده در جام یادگار امام هر دو سوم شدند.

به نظر می رسد که اعضای کمیته و شورای فنی کشتی فرنگی باید وسعت دید خود را بیشتر کنند. هرچند که در جام یادگار تنها بهرام مشتاقی، کشتی ها را به دقت دنبال می کرد و حسین ملاقاسمی هم در روز دوم برای تماشای رقابت ها به سالن آمد، ولی از احد پازاج و رحیم علی آبادی خبری نبود و حسن رنگرز هم در ساعات حضورش بیشتر در حال مصاحبه در کنار تشک بود. مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی هم ترجیح می داد از جایگاه خبرنگاران کشتی گیران ایرانی را در مقابل خارجی ها با داد و فریاد کوچ کند.