به گزارش پارس نیوز، 

تیم ملی فوتبال انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام جهانی روسیه به مصاف تیم ملی فوتبال سوئد رفت که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به نفع انگلیس به پایان رسید.

تیم ملی سوئد بازی را هجومی آغاز کرد و این تیم ملی انگلیس بود که بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار داد البته سوئد هم در دقایق ابتدایی نتوانست موقعیت خطرناکی خلق کند. انگلیس بعد از دقایقی نبض بازی را در دست گرفت و توانست در دقیقه 30 به گل اول برسد.

 

انگلیس و سوئد

 

 سانتر زیبای اشلی یانگ از روی کرنر  را مگوایر، مدافع انگلیس با پروازی بلند و ضربه سر محکم وارد دروازه سوئد کرد. سه شیرها بعد از گلزنی اجازه هیچ‌گونه حمله ای را به تیم مقابل ندادندو  این دیدار در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به نفع انگلیس به پایان رسید.

 

انگلیس و سوئد

 

در نیمه دوم باز هم برتری توپ و میدان در اختیار انگلیس بود و آنها اجازه هیچگونه حمله‌ای به تیم حریف ندادند. شاگردان ساوت‌گیت توانستند در دقیقه 58 به گل دوم برسند. شوت لینگارد از پشت محوطه به مدافعان سوئد برخورد کرد و به جناح راست زمین در جایی که مگوایر بود، رسید که او هم مجددا به جسی لینگارد پاس داد تا او ارسال دقیقی به پشت مدافعان سوئد داشته باشد و دله آلی با ضربه سر دروازه را باز کند. 

 

انگلیس و سوئد

 

بعد از دریافت گل دوم تیم ملی سوئد به خود آمد و حملات خود را به سمت دروازه انگلیس آغاز کرد اما مدافعان مستحکم سه شیرها اجازه ندادند تا تیم حریف عرض اندام کند و این دیدار با نتیجه دو بر صفر به نفع انگلیس به پایان رسید تا مردان سوئدی با جام 21 خداحافظی تلخی داشته باشند. از سال  1966 تاکنون تیم ملی انگلیس نتوانسته بود به مرحله نیمه نهایی صعود کند و سه شیرها با این برد تاریخ سازی کردند.

انتهای پیام/