به گزارش پارس نیوز، 

سعید حیدری‌راد در مورد حضورش در بازی‌های آسیایی جاکارتا اعلام کرد: با مدیرعامل و مربی تیم دینامو بخارست صحبت کردم و گفتند که می‌توانم برای این مسابقات تیم ملی را همراهی کنم. البته در آن زمان مسابقات لیگ هم آغاز می شود. معلوم نیست ولی من سعی می‌کنم که در بازیهای آسیایی جاکارتا باشم و پرچم کشورم را بالا ببرم.

دروازه بان تیم ملی هندبال ایران گفت: 100 درصد بعد از پایان لیگ رومانی به ایران می آییم. اما باید برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا صحبت کنیم و بیاییم به تیم ملی کمک کنیم.

حیدری‌راد درباره زوران کاستاراتویچ سرمربی تیم ملی هندبال خاطرنشان کرد: او مربی‌گری تیم واردار مقدونیه - قهرمان دو دوره لیگ اروپا- و سرمربی تیم ملی مونته نگرو بوده است. اطلاعات زیادی از این مربی ندارم اما می‌دانم مربی خوب و با اخلاقی است. او باید از بازیکنان تیم ملی کار بکشد و دلش با تیم ملی ایران باشد تا بتوانیم مقام بیاوریم.

او در پاسخ به این سوال که تیم ملی هندبال ایران در جاکارتا صاحب مدال خواهد شد یا خیر؟ گفت: من نظری ندارم. ولی ما بازیکنان تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مدال بیاوریم و پرچم کشور را بالا ببریم.

عضو تیم دینامو بخارست رومانی در مورد تمدید قراردادش در این تیم نیز اظهار کرد: برای دو سال دیگر با دینامو بخارست رومانی تمدید کردم. حس خوبی دارم و می خواهم بیشتر بمانم و برای همین قراردادم را تمدید کردم. در این دوره از لیگ شرایط خاصی داشتیم. نوسانات زیادی را گذراندیم اما خداراشکر در حال حاضر همه چیز خوب است. شرایط برای کل بازیکنان ایرانی خوب است. اگر بازی بعدی فینال را ببریم، قهرمان لیگ برتر رومانی خواهیم شد.