به گزارش پارس به نقل از فارس، تمرین تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز از ساعت ۱۸: ۳۰ در کمپ تیم های ملی آغاز شده است. در تمرین امروز پیشکسوتان فوتبال برای حمایت از ملی پوشان ایران در محل تمرین حاضر شده اند تا با گفت وگو شرایط روحی آنها را برای حضور هر چه قدرتمندتر در مسابقات انتخابی جام جهانی آماده کنند.

* در ابتدای تمرین بازیکنان با تی شرتی که روی آن عکس اشکان دژاگه حک شده بود عکس یادگاری گرفته بودند. روی تی شرت ملی پوشان نوشته شده بود « اشکان ما با تو هستیم.

* علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال با تاخیر در این مراسم حاضر شد و به بدرقه تیم ملی نرسید. همچنین کریم باقری نیز حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.

* مدیران رسانه ها نیز حضور داشتند.

* مجید جلالی، کریم باقری، افشین پیروانی، علی چینی، فرامرز ظلی، مهدی محمدنبی، حمید استیلی، علی کریمی، منصور رشیدی، مجید نامجو مطلق به همراه پسرش، محمد مایلی کهن، بهنام ابوالقاسم پور، حجت الاسلام مالک و جمعی از همیاران هوادار از جمله افرادی هستند که در کمپ تیم های ملی حاضر شده اند تا ملی پوشان را برای سفر به امارات و قطر بدرقه کنند.

* علی کریمی با حضور در کپم تیم های ملی به سمت بازیکنان رفت و با تک تک آنها روبوسی کرد. کی روش با نامجو مطلق با هم برای لحظاتی صحبت کردند. سرمربی تیم ملی به گرمی از کریمی استقبال کرد. پس از حضور کریمی تمرین برای لحظاتی متوقف شد. او حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد. کریمی با تیموریان هم به گرمی خوش و بش کرد.

* کی روش و نکونام از پیشکسوتان استقبال کردند.

* بازیکنان بعد از تنیس فوتبال کارهای مختلف تاکتیکی را زیر نظر کی روش و دستیارانش انجام دادند و این تمرین ۹۰ دقیقه طول کشید.

* کفاشیان و کی روش نیز با یکدیگر احوالپرسی گرمی کردند و عکس یادگاری گرفتند.

* در مراسم بدرقه شیرینی و شربت پخش شد و سرودهای حماسی نیز پخش شد.

این آخرین تمرین تیم ملی است که پیش از بازی مقابل قطر در ایران برگزار می شود. ملی پوشان فردا عازم امارات خواهند شد تا اردویی را در این شهر برگزار کنند و پس از آن نیز به قطر سفر می کنند.

در پایان تمرین همه بازیکنان از زیر قرآن رد شدند.

تیم ملی فردا برای حضور در اردوی امارات راهی این کشور می شود تا خود را برای دیدار روز ۱۴ خرداد با قطر در مقدماتی جام جهانی آماده کند.