دیدار دو تیم استقلال تهران و العین امارات از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر خواهید خواند:

* با توجه به اینکه چند ساعت تا شروع دیدار باقی مانده است ۳۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند. تعداد زیادی از هواداران نیز در محوطه های مجموعه ورزشی آزادی در انتظار رسیدن زمان بازی هستند تا وارد ورزشگاه شوند.

* طرفداران استقلال، علیرضا منصوریان، امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی سرمربیان سابق تیم محبوبشان را مورد تشویق قرار دادند.

* هواداران استقلال لئوناردو پادوانی  بازیکنان مصدوم آبی پوشان که ظهر امروز برای ادامه درمانش به تهران آمده بود را مورد حمایت قرار دادند.

* بازار سیاه بلیت فروشی همچنان همانند بازیهای مهم دیگر در ورزشگاه وجود دارد و امروز بلیت جایگاه به قیمت ۱۵۰ هزار تومان به طرفداران فروخته می شد.

* امید ابراهیمی، جباروف و تیام بیشتر از سایر بازیکنان مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

* پارکینگ غربی ورزشگاه کامل پر شده بود و به همین دلیل ترافیک شدیدی مقابل درهای پارکینگ بوجود آمده بود که عوامل انتظامی از رانندگان می خواستند تا خودروهای خود را به پارکینگ های شرقی منتقل کنند.

* بلیت های طبقه اول کاملا فروش رفته و مسئولان بلیت فروشی ورزشگاه تنها به فروش بلیت طبقه دوم مشغول بودند.

* با توجه به اینکه گفته شده فرهاد مجیدی به ورزشگاه خواهد آمد تعدادی از هواداران کاپیتان سابق استقلال را مورد تشویق قرار دادند و جلوی در ورزشگاه منتظر حضور این بازیکن بودند.