به گزارش پارس به نقل از مهر، منصور ابراهیم زاده در خصوص اتفاقاتی که در این چند روز در خصوص مذاکره اش با پرسپولیس رخ داد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بنده به سادگی راجع به خودم و مربیان دیگر باید بگویم، هیچ کجا مطرح نشده ما با مربیان صحبت و مسائلی را مطرح کردیم، بلکه همه جا صحبت این است که اعضای کمیته فنی، پیشکسوتان، هیات مدیره و مدیرعامل دیدگاه های خود را در مورد مربیان مدنظر مطرح کردند، پس من نباید در این مورد صحبت کنم.

وی افزود: روز نخست محمد رویانیان با من تماس گرفت و از من سوال کردند" می توانم نام شما را به عنوان گزینه سرمربیگری پرسپولیس در هیات مدیره مطرح کنیم؟ " که من به احترام آقای رویانیان، باشگاه و تماشاگران این تیم اختیار را به آنها دادیم تا در هیات مدیره نام من به عنوان یکی از کاندیداهای سرمربیگری پرسپولیس بیان شود و بعد از آن هم هیچ صحبت و اتفاق خاصی نیفتاد.

گزینه سرمربیگری تیم پرسپولیس اضافه کرد: در این چند روز تنها اظهار نظرهای اعضای کمیته فنی، پیشکسوتان و رویانیان با رسانه ها بوده است و پس از آن مسئله دیگر با من صحبتی از سوی مسئولان باشگاه مطرح نشد.

وی در مورد اینکه" ناراحت نیستید از اسم شما در این مدت استفاده شد" ؟ ، اظهار داشت: به نظر شما چه کسانی باید در این مورد پاسخگو باشند؟ خود مسئولان باشگاه پرسپولیس باید در این مورد پاسخ بدهند. من چون در این زمینه صحبتی نکردم، هیچ دیدگاهی هم ندارم.

ابراهیم زاده در مورد اینکه روز پنجشنبه شانس سرمربیگری اش در پرسپولیس زیاد بود اما روز شنبه نام علی دایی به عنوان سرمربی مطرح شد، یادآور شد: اینها مسائل رسانه ای بوده، ربطی به من نداشته و اصلا توجهی به این مسائل ندارم.

" آیا علاقمند نبودید در پرسپولیس سرمربیگری کنید" ؟ ، وی در پاسخ به این سوال تاکید کرد: این واقعیتی است که خیلی از مردم ایران طرفدار و علاقمند پرسپولیس هستند. در این مدت هم که نام من برای هدایت پرسپولیس مطرح بود، هر کسی چه در خارج و چه در داخل ایران من را دید، اظهار خوشحالی کرد. بسیاری از وقت ها به خاطر مردم ایران باید در اموری که بر عهده داریم، خیلی تلاش کنیم.

سرمربی فصل پیش تیم نفت تهران با اشاره به اینکه خیلی از تیم ها در ایران طرفدار زیادی دارند، افزود: اما سرمربیگری در استقلال و پرسپولیس بحث ویژه ای برای کار دارد و مسلما هر مربی دوست دارد در جاهای خوب فعالیت کند. اگر حساب کنیم یکی از جاهای خوب پرسپولیس است، این علاقه را همه دارند، اما با برنامه هایی که ارائه می دهند.

وی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: این دوست داشتن با توافق طرفین برای کارکردن متفاوت است. دوست داشتن یک بخش بوده و اینکه لازم و مناسب است جایی کار کنید، بخش دیگری است و وقتی که اتفاق نیفتاده است، نباید دیگر در مورد آن صحبت کرد.

ابراهیم زاده در پاسخ به این سوال که" آیا از هدایت پرسپولس نا امید شدید" ؟ ، اظهار داشت: من اصلاً به این موضوع فکر نمی کنم که آیا ناامید بشوم یا جزو گزینه ها باشم. نه اصلا چنین چیزی هم نیست که ناراحت باشم.

وی در مورد اینکه برخی پیشکسوتان پرسپولیس اعلام کرده اند وی از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد اما نمی تواند حاشیه ها را به خوبی جمع کند، یادآور شد: البته نیاز نیست به این مسائل پاسخ دهم اما بطور کلی می گویم یک مربی باید حاشیه ها و مدیریتش را در چه بخشی داشته باشد؟ قطعا در زمین، در بخش فنی و بین بازیکنان، منظور دوستان از اینکه ابراهیم زاده نمی تواند حاشیه ها را جمع کند، در کجا بوده است؟ به نظر شما سکوها و پیشکسوتان را چه کسی باید جمع کند؟ آیا این ها وظایف مدیریت باشگاه نیست؟

گزینه سرمربیگری تیم پرسپولیس هم در مورد اینکه مطرح شدن نامش برای هدایت پرسپولیس باعث از دست دادن شانس ادامه حضورش در نفت تهران شد، تصریح کرد: ما با قنبرزاده کار و صحبت کردیم ولی وقتی پرسپولیسی ها چنین مسائلی را مطرح می کنند، ایشان هم حق دارد ناراحت باشد. این صحبت ها از رسانه ها و طرف باشگاه پرسپولیس منتقل شده و هیچ صحبتی از سوی من عنوان نشده است.

" آیا ممکن است با تیم نفت مذاکره کنید" ؟ ، وی در پاسخ به این سوال هم یادآور شد: وقتی آنها گزینه های دیگر را انتخاب و با آنها وارد مذاکره شدند، تنها بایستی برای تیم نفت آرزوی موفقیت کنم.

ابراهیم زاده در مورد برنامه های آینده اش و اینکه یکی از گزینه های هدایت تراکتورسازی است، در پایان گفت: فعلاً استراحت می کنم تا ببینم چه می شود و در مورد پیشنهاداتم هم صحبتی نمی کنم.