در تابستان شایعاتی مبنی بر حضور اوبامیانگ در لیگ چین شنیده می‌شد و باشگاه آث میلان نیز به بازگرداندن او علاقه مند بود. خود او نیز از علاقه اش برای پیوستن به رئال مادرید صحبت می‌کرد ولی در نهایت در سیگنال آیدونا پارک ماندنی شد. حال اوبامیانگ مدعی شد که دیگر رویای بازی برای رئال را نمی‌بیند.

اوبامیانگ: دیگر رویای رئال مادرید را در سر ندارم

او گفت:" دیگر رویایی در من وجود ندارد. دیگر نمی‌خواهم راجع به رئال مادرید صحبت کنم. آنها من را نمی‌خواهند. این مشکلی نیست، من به جلو حرکت می‌کنم. در دورتموند اوضاعم خوب است. حس کردم که رئال خیلی به دنبال جذب من نیست.از این جهت خیلی ناراحتم. ما یک توافقی با بروسیا دورتموند داشتیم که طبق آن من می‌توانستم تیم را ترک کنم. این اتفاق رخ نداد. از این جهت خیلی ناراحتم ولی از اینکه این را می‌گویم خوشحالم."

اوبامیانگ سپس تلاش پاری سن ژرمن برای به خدمت گرفتن او را تایید کرد. او گفت:" در ماه جوئن با ناصر الخلیفی دیدار داشتم. پیش از حضور آنترو هنریکه(مدیر ورزشی PSG ) در باشگاه بود. وقتی هنریکه به پاری سن ژرمن آمد، آنها تصمیم گرفتند دیگر برای من تلاشی نکنند. میلان نیز پیشنهادی به من داد. من به پروژه آنها خیلی علاقه مند بودم ولی به دلایل متعدد این انتقال نهایی نشد."