علی دایی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر استقلال در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود. در نیمه اول بین دقایق 28 تا 36 حاکم بازی بودیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. بچه‌های من با تاکتیک بازی کردند و به آنها تبریک می‌گویم. در نیمه دوم ما با بازیکنان در رختکن صحبت کردیم و به جباری و هافبک‌های استقلال اجازه بازیسازی ندادیم. همین مسئله باعث شد که نسبت به استقلال برتری داشته باشیم و دو موقعیت تک به تک هم داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم. به نظرم شایسته پیروزی بودیم و سه امتیاز را هم گرفتیم.

وی در پاسخ به این سؤال که تیم او در زمین خودش بازی می‌کرد، اما تماشاگران حاضر در ورزشگاه استقلالی بودند و آیا این زیبنده فوتبال است یا نه، اظهار داشت: این طبیعی است که بیشتر مردم ما طرفدار استقلال و پرسپولیس باشند. بیشتر تیم‌های شهرستانی هستند که مقابل استقلال و پرسپولیس هوادار دارند و تیم‌های تهرانی هواداری ندارند و باید از اندک هوادارانی که به تشویق سایپا پرداختند، تشکر کنم. ضمن اینکه استقلال و پرسپولیس با این هواداران 10 قدم جلوتر از همه تیم‌ها هستند. با این شرایط هم فکر می‌کنم تیم‌های تهرانی با پیروزی مقابل این دو تیم کار بزرگی می‌کنند، چون باید تیم حریف، حملاتش و ... را خنثی کنند، آن هم مقابل این تعداد هوادار.

سرمربی سایپا در واکنش به نوع شادی محمد عباس‌زاده که باعث اعتراض هواداران استقلال شد، گفت: ببخشید، جپاروف هم در بازی استقلال و تراکتورسازی چندبار پشتک زد. عباس‌زاده را از زمان حضور در پرسپولیس می‌شناسم و او هربار موفق به گلزنی می‌شود، پشتک می‌زند.

وی درباره داوری این دیدار، خاطرنشان کرد: در خصوص داوری سعی می‌کنم صحبت نکنم. در برنامه‌هایی که داوری‌ها را بررسی می‌کنم، خواهید دید که چند تصمیم تأثیر گذار علیه ما گرفته شد. با این حال درباره داوری نظری نمی‌دهم و برای داور احترام قائلم، چون تصمیم گرفتم در خصوص داوری صحبتی نکنم.