بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: ما ارنج تیم را از زمانی که از هتل به سوی ورزشگاه راه افتادیم 6 بار تغییر دادیم، این این شرایط با 11 بازیکن به گرم کردن پرداختیم.
 
محمد نصرتی پس از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: ما ارنج تیم را از زمانی که از هتل به سوی ورزشگاه راه افتادیم 6 بار تغییر دادیم، این این شرایط با 11 بازیکن به گرم کردن پرداختیم ولی متأسفانه باز هم استرس وارد تیم ما شد ولی با این اوصاف بعد از صحبت‌های حمید درخشان بین دو نیمه با همدلی توانستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم. به همدیگر قول دادیم و یا علی گفتیم و با توجه به اتفاقاتی که برایمان به وجود آمده بود تمرکز نداشتیم، متأسفانه گل زودهنگامی خوردیم ولی توانستیم در نیمه دوم جبران کنیم.
 
وی در خصوص پنالتی گفت: جا داره از عیسی آل‌کثیر تشکر کنم، فوق‌العاده کار کرد، واقعاً بازیکن با استعدادی است. قبل از بازی حمید درخشان به من گفته بود اگر پنالتی شد خودت بزن که خداراشکر این اتفاق افتاد و قسمت بود که ما زدیم و خوشحالم که گل پیروزی تیمم را به ثمر رساندم.
 
وی در پایان افزود: قطعاً خیلی سخت است امیدوارم هرچه سریعتر این مشکلات تمام شود، با گفتن این حرف‌ها از سوی من فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی بیفتد. خیلی از این تیم‌ها هستند که مشکلاتی مثل ما دارند و درگیر هستند ولی امیدوار هستم این اتفاق زودتر حل شود. همانطور که می‌دانید ما نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و باید از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم همان طوری که تیم ملی‌مان فوق‌العاده کار کرد و به جام جهانی صعود کرد، باید تلاش کنیم که تیم‌های باشگاهی‌مان در مسابقات بین‌المللی هم خوش بدرخشد مثل یکسری از تیم‌ها نباشیم که در آسیا فقط زنگ تفریح حضور داشته باشیم. ان‌شاالله جوری اتفاق بیفتد که همگی دست در دست هم دهیم و بتوانیم در ادامه شرایط خوبی را برای تیم نفت رقم بزنیم.