امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی که ۴ تا گل داشته باشد، قابل قبول است، اما ما در حد ذوب آهن بازی نکردیم. می توانستیم بهتر باشیم و باید تا آخر بازی حرفه ای بازی می کردیم.

وی افزود: ما می‌توانستیم حتی گل‌های بیشتری بزنیم قبل از اینکه گل دوم را دریافت کنیم بچه‌ها می‌توانستند حفظ توپ کرده و حتی گل سوم را هم به ثمر برسانیم. با اینکه دو گل زدیم اما در حد ذوب‌آهن نبودیم البته هفته اول است و باید بگویم شاید سه، چهار دقیقه اول چندین خطا روی حدادی‌فر بازیکن کلیدی ما انجام دادند که باعث شد تا تغییراتی در تیم ایجاد کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در ادامه درباره تغییر مکان بازی که پیش از مسابقه اعلام شده بود، خاطرنشان کرد: باید به این موضوع عادت کنیم آنقدر زمین را تغییر دادند که خودمان هم گیج شدیم و فکر می‌کردیم باید لب مرز بازی کنیم. یاد زمین خاکی می‌افتیم اینها خوب نیست. این مسائل برای لیگ ما خوب نیست و باید از آن دوری کنیم چرا که لیگ ما باید حرفه‌ای شود.

قلعه‌نویی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید شما به داوری اعتراض داشتید، عنوان کرد: من هیچ وقت اعتراض نداشتم و درباره داوری صحبت نکردم. فقط از میثاقیان گله کردم. شاید داور یکی، دو مورد اشتباه کرد اما من اعتراضی نداشتم. بازیکن ما هم چک خورد و هم اخطار گرفت، همه دیدند. حالا هر چه هست فردا مشخص می‌شود.

وی در پایان، با اشاره به مصدومیت سه بازیکن کلیدی ذوب‌آهن یادآور شد: همان طور که ابتدای صحبت‌هایم گفتم ما در حد ذوب‌آهن نبودیم، درخشنده، ستاری و مهدی‌پور سه بازیکن کلیدی ما بودند که مصدوم شدند؛ مهدی‌پور می‌توانست در این بازی به ما کمک کند.