میلاد فراهانی سنگربان تیم نفت تهران در خصوص دیدار سوپرکاپ که با برتری سه بر صفر پرسپولیسی ها خاتمه یافت گفت: ما تمرینات را دیر شروع کردیم و در روز پایانی هم سرمربی تیم تغییر کرد و اتفاقات زیای حول و حوش تیم اتفاق افتاد. تغییر سرمربی باعث شد تغییر سیستم شد و نگاه آقای درخشان هم با علی کریمی متفاوت است و به همین دلیل چند بازیکن را از لیست 18 نفره خارج کردند و از بازیکنان امید استفاده کرد. به هر حال خیلی از بازیکنان ما جوان بودند و برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی کردند. من خودم صبح روز بازی قرارداد بستم و مقابل پرسپولیس بازی کردم؛ با این حال زیاد بد نبودیم و در مجموع امیدوارم بتوانیم با بازیکنانی که مدنظر آقای درخشان هستند و به تیم اضافه می شوند، نتایج خوبی بگیریم.

سنگربان تیم نفت در خصوص جدایی علی کریمی به دلیل دغدغه هایی که برای پرداخت حقوق بازیکنان داشت، بیان کرد: علی آقا خیلی بازیکن بزرگی است و خیلی پشت بازیکنان است. اولویت علی آقا برای ادامه ی کار پول دادن به بازیکنان بود. خود من قراردادی نداشتم ولی با صحبت هایی که با آقای درخشان داشتم و صحبت هایی که ایشان مطرح کردند و با توجه به اینکه قبلا هم شاگرد آقای درخشان بوده ام به توافق رسیدیم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی هم بگیریم.

فراهانی در مورد اینکه آیا دریافتی از باشگاه داشته و اینکه در یکی از مصاحبه های خود گفته بود در صورت عدم پرداخت مبلغ قرارداد از تیم جدا می شود، توضیح داد: در بحث های مالی قرار بر این شده که یک مبلغی پیش از شروع بازی های لیگ پرداختی داشته باشند و در مورد مطالبات فصل گذشته هم قول داده شده که تا پیش از پایان نیم فصل کامل پرداخت شود.در مجموع شرایط خوبی است و امیدوارم بچه ها از نظر مالی ساپورت شوند و امیدوارم انتقال باشگاه نفت به شرکت بهنام پیش رو زودتر قطعی شود.

سنگربان تیم نفت تهران درباره ی اینکه شرایط تیم نفت را در فصل پیش رو باتوجه به اینکه نماینده ایران در رقابت های آسیایی نیز است، چطور ارزیابی می کند، ادامه داد: تیم نفت و سایر تیم هایی که در آسیا هستند، نماینده های کشور ایرانند و انتظار این است که مسئولان پشت تیم باشند و امیدوارم ما هم بتوانیم با نمایش های خوبمان، نماینده ی شایسته ای برای فوتبال ایران باشیم.

مزدک میرزایی گزارشگر دیدار سوپر کاپ میان دو تیم نفت تهران و پرسپولیس تقریبا تا دقیقه ی 20 میلاد فراهانی را با رامین فرجی اشتباه گرفته بود. فراهانی در این مورد و همینطور پیراهن قرضی ای که بر تن داشت، می گوید:  پیش از شروع بازی پیراهنی که شماره ی من روی آن نوشته شده بود، سایزش کوچک بود و مجبور شدم پیراهن یکی از گلرهای تیم را بگیرم که شماره 40 بود و آن را پوشیدم (جالب اینکه فراهانی نام گلر دوم تیم که از امیدهای باشگاه آمده را نمی داند). گویا در لیست هم شماره ی 40 به نام رامین فرجی ثبت بوده است.

فراهانی با ابراز تعجب از اینکه مزدک میرزایی چهره ی او را نمی شناخته، گفت: آقای میرزایی بارها من را دیده و نمی دانم چرا من را نشاخت! چون گزارشگران معمولا چهره ی بازیکنان را می شناسند ولی فکر می کنم ایشان یا حواسشان نبوده و یا چون من ریش گذاشته بودم، من را نشناخته است.