بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ از ساعت ۴:۳۰ بامداد شنبه با حضور ۹۷۳ تکواندوکار از ۱۸۳ کشور در سالن تی‌وان آرنا در شهر موجو کره جنوبی آغاز می شود.

فردا (شنبه) و در روز نخست رقابت‌ها، مبارزات اوزان ۴۶- کیلوگرم گروه زنان و ۵۴-کیلوگرم مردان برگزار می‌شود.
تیم ملی ایران در بخش زنان نماینده‌ای ندارد و آرمین هادی‌پور در گروه مردان به عنوان نخستین نماینده ایران  به مصاف حریفانش می‌رود.

آرمین هادی‌پور از ساعت ۴:۳۰ بامداد مبارزات خود را آغاز می‌کند که براساس قرعه کشی در دیدار نخست رو در روی «آنشومن پاراشار» تکواندوکار هندوستانی قرار می گیرد. تکواندوکار هندوستانی که به تازگی وارد رده‌سنی بزرگسال شده است پیش از این تنها سابقه حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان و آسیا را داشته است.

هادی پور در مرحله دوم باید به مصاف برنده دیدار سنگال و اتیوپی برود. «مینگ وی» از سنگال پیش از این در سال ۲۰۱۳ در مسابقات قهرمانی جهان در وزن ۵۸- کیلوگرم حضور داشت اما موفق به کسب مدال نشد.
«سالومون دمسه» تکواندوکار اتیوپی نیز سابقه حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۵ روسیه را در کارنامه دارد.

ملی پوش جوان تیم ملی ایران برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام بیست و سوم باید یکی از تکواندوکاران اندونزی، چین، کلمبیا و روسیه را از پیش رو بردارد.

در وزن ۵۴- کیلو گرم ۶۷ نفر برا کسب مدال این رقابت‌ها تلاش می‌کنند.
مبارزات نیمه نهایی و فینال این رقابت‌ها از ساعت ۱۴:۳۰ روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

هدایت تیم ملی کشورمان در بخش مردان بر عهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی و علیرضا نصر آزادانی و هادی افشار به عنوان مربی است.
مسابقات قهرمانی جهان جزء رقابت‌های G12 است که به نفر اول ۱۲۰ امتیاز، نفر دوم ۷۲ امتیاز، نفرات سوم ۴۳.۲۰ امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.