تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که پس از دیدار با سیاه جامگان به تبریز بازگشته و برای مصاف با سایپا آماده می‌شود از ساعت 15 امروز تمرینات خود را در زمین اختصاصی باشگاه تراکتورسازی پیگیری کرد. با وجود سرمای تبریز در هفته‌های گذشته، تمرین امروز تراکتور در شرایطی مناسب برگزار شد.

حدود 100 نفر از هواداران تراکتورسازی از نزدیک شاهد تمرین این تیم بودند.

هاشم بیگ زاده که در نقل و انتقالات زمستانی به جمع بازیکنان تراکتورسازی اضافه شد اما به‌دلیل محرومیت این باشگاه قادر به همراهی تیمش نیست، در تمرین امروز حضور داشت.

احمد نوراللهی، امید عالیشاه و محسن بنگر غایبان تمرین تراکتورسازی بودند. پیش از این باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده بود بنگر در تمرینات تراکتورسازی حضور خواهد داشت.

همچنین در اواسط تمرین امروز، جاسم کرار دچار مصدومیت جزئی شد که با حضور پزشک تراکتورسازی، این بازیکن دقایقی بعد به تمرین تیمش بازگشت. کرار در دقایق پایانی تمرین امروز نیز با مصدومیتی جزیی زمین را ترک کرد.

امیر قلعه‌نویی در حالی نظاره‌گر تمرین شاگردانش بود که آنها زیرنظر میگویل تکسیرا، مربی پرتغالی تراکتورسازی تمرین می‌کردند.

تراکتورسازی در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 15:15 روز جمعه، 13 اسفندماه، در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، میزبان سایپا خواهد بود.