به نظر می رسد با درخواست رسمی وزیر ورزش و جوانان که حتما مصاحبه او برای کی روش ترجمه خواهد شد کی روش از اختلاف خود با برانکو دست بردارد و در نهایت ملی پوشان پرسپولیس را برای بازی با قطر و چین به اردوی تیم ملی فرا بخواند. 

در سال های اخیر به خصوص در دوره ریاست دکتر حسن روحانی وزارت ورزش و جوانان حامی کی روش بوده و اگر مصاحبه های دکتر محمود گودرزی را فاکتور بگیریم باید به این نکته اشاره کنیم در برهه ای این وزارت ورزش و جوانان بود که حسنی خو را مامور تمدید قرارداد کی روش کرد. اخیرا هم وزیر ورزش و جوانان با رویکرد مثبتی در مورد کی روش و تیمش حرف زده است. 

پیش تر دکتر حسن روحانی در مقام رئیس جمهور تلاش ملی پوشان در بازی با آرژانتین را ستود و حمایت های او مورد اشاره و تشکر کی روش هم بوده است. 

یقینا پیام وزیر ورزش و جوانان تنها پیام سلطانی فر نیست. پیام وزارت ورزش و جوانان و همچنین دولت است که با خواست اهالی فوتبال مطابقت دارد. دعوای کی روش و برانکو هیچ جذابیتی برای اهالی فوتبال ندارد و یقینا همه مردم انتظار دارند تیم ملی با همه توان به مصاف قطر و چین برود و در نهایت با پیروزی در این دیدارها صعود خود را به جام جهانی جشن بگیرد. 

حال باید منتظر ماند و دید که بعد از ابلاغ پیام وزیر ورزش به کی روش از سوی فدراسیون فوتبال دیدگاه سرمربی تیم ملی چه خواهد بود.