مارکو دِویچ، مهاجم 33 ساله اوکراینی روز گذشته (سه‌شنبه) قراردادی به مدت 18 ماه با باشگاه روستوف روسیه منعقد کرد و در دومین اردوی آماده‌سازی این تیم در ترکیه حضور خواهد یافت.

مارکو دویچ پس از پیوستن به تیم روستوف در مصاحبه با خبرگزاری دولتی روسیه گفت: خیلی خوشحالم که فوتبالم را در تیم روستوف ادامه خواهم داد. تیم روستوف در 6 سال اخیر پیشرفت فوق‌العاده‌ای در روسیه و اروپا داشته است. صحبت کوتاهی با قربان بردیف کردم و او از من خواست تا برای روستوف بازی کنم. من هم می‌خواستم زیر نظر چنین مربی بزرگی کار کنم.

مهاجم جدید تیم روستوف در ادامه درباره رقابت خود با سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی تصریح کرد: از رقابت با سردار آزمون نمی ترسم. در تمام طول دوران فوتبالم از رقابت کردن ترسی نداشتم. آزمون یک مهاجم حرفه‌ای و برجسته است و می‌توانم بگویم او یکی از بهترین مهاجمان فعلی اروپا است. خوشحالم که با سردار آزمون همبازی شوم.

مارکو دویچ که متولد صربستان است سال 2008 میلادی با پذیرفتن تابعیت اوکراین برای تیم ملی فوتبال این کشور در 35 بازی 7 گل به ثمر رساند. این مهاجم 33 ساله سابقه بازی در تیم‌های روبین کازان و الریان قطر را  دارد.