چند بازیکن اصلی پرسپولیس در جریان نیمه اول سنگین بودند و نمایش خوبی نداشتند اما به نظر می رسد این شکست یک شوک به موقع به پرسپولیس بود آن هم در آستانه بازی با سایپا؛ تیمی که امروز در تبریز با ماشین سازی بازی می کند و در شرایط مسابقه قرار می گیرد تا بعد در پایان هفته مقابل پرسپولیس به میدان برود.

 

   اقدامات نقل و انتقالاتی فرد جنجالی پرسپولیس

معاون اقتصادی و مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس مثل گذشته تحرکاتی در زمینه جذب نقل و انتقال بازیکنان انجام می دهد. آن هم در حالی که عنوان شده بود دیگر سمتی در این باره ندارد.

محمدعلی ترکاشوند معاون اقتصادی، مدیر آسیایی و مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس که گفته می‌شود از سمت خود کنار گذاشته شده این روزها تحرکاتی برای جذب بازیکن برای این تیم انجام می دهد.

این مدیر جنجالی و حاشیه ساز برای جذب بازیکنان جدید پرسپولیس هم بیکار نمانده و کار خود را در این زمینه آغاز کرده است.

این در حالی است که ترکاشوند در زمینه نقل و انتقالات در ابتدای فصل بازیکنانی را به این پرسپولیس آورد که حاشیه ساز شد و برانکو هنوز هم درباره بازیکنان نظیر دو بازیکن اوکراینی به رسانه ها پاسخ می دهد.

چندی پیش عنوان شد که در دیداری که طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس با وزیر ورزش داشت عنوان شده بود که وزیر ورزش خواستار این شده تا ترکاشوند دیگر در پرسپولیس فعالیت نداشته باشد.

 

چرخش به سمت کی‌روش ؟‌

عملکرد فاجعه بار ملی پوشان پرسپولیس

پرسپولیس در دیدار دوستانه با پاراگ با ترکیب اصلی به میدان رفت و در نیمه اول با عملکرد ضعیف ملی پوشانش دو گل دریافت کرد.

پرسپولیس دیروز دردیداری دوستانه به مصاف پاراگ رفت که در این مسابقه عملکرد غیر قابل قبولی نداشت.

در ترکیب اولیه پرسپولیس هر هفت ملی پوش پرسپولیس حضور داشتند و آنقدر ضعیف ظاهر شدند که قرمزها نیمه اول را با دو گل واگذار کردند.

در نیمه دوم که نفرات ذخیره به میدان رفتند روند حرکتی پرسپولیس به مراتب بهتر شد تا مشخص شود نفرات اصلی در آمادگی به سر نمی برند. این مسئله  این  شائبه را تقویت می کند؛  بحث احتمال چرخیدن ملی پوشان به سمت کی روش و خالی کردن پشت برانکو!