وحید امیری با ضربه سر زیبای خود سانتر دقیق رامین رضاییان را تبدیل به گل اول پرسپولیس برابر ماشین سازی کرد تا شاگردان برانکو نیمه اول را با پیروزی به پایان برسانند. هافبک چپ پای پرسپولیس که در جریان این بازی نمایش فوق العاده ای داشت، شادی سومین گل زیبای خود را به اعضای خانواده اش که در جایگاه تماشاگران حضور داشتند تقدیم کرد.

 

امیری که در ابتدای فصل با کش و قوس زیاد پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده، در دیدارهای گذشته ارزش های خود را به خوبی نشان داده است. هافبک ملی پوش پرسپولیس در دیدار برابر گسترش فولاد گل سه امتیازی پرسپولیس را در دیدار خارج از خانه به ثمر رساند و برابر فولاد نیز با گلی که وارد دروازه قرمزهای اهوازی کرد اجازه نداد تا پرسپولیس در خانه بازنده باشد.

 

این بازیکن که حالا با 3 گل دومین گلزن برتر پرسپولیس است، در اواسط لیگ چند دیدار پرسپولیس را از دست داد اما حالا در بازگشت به ترکیب قرمزها نقش پر رنگی دارد. امیری بعد از این گل به سمت جایگاه ویژه حاضران در ورزشگاه رفت تا گل خود را به نزدیکانش که در ورزشگاه حضور داشتند، تقدیم کند. گل با ارزشی امیری می تواند پرسپولیس را بعد از یک هفته وقفه دوباره به صدر جدول بازگرداند.