فولاد خوزستان باید روز پنج شنبه در خانه به مصاف استقلال تهران برود. نبرد شاگردان سعداوی و منصوریان می تواند بسیار جذاب باشد.

6 چهره جذاب بازی را با هم مرور می کنیم:

فولاد خوزستان:

وحید طالب لو:

 

طالب لو تا پیش از بازی با تراکتورسازی موفق شده بود در 4 بازی برای فولادی ها کلین شیت کرده بود و البته در بازی با تراکتورسازی عملکرد قابل قبولی داشت. طالب لو که فصل قبل در استقلال بود، حال باید برابر تیم سابقش قرار بگیرد.

دروازه بان سابق آبی پوشان روزهای بسیار خوبی را با قرمزهای اهواز می گذراند و بدنبال پنجمین کلین شیت خود برای تیم کنونی اش است.

 

 

اسماعیل شریفات:

 

مهاجم سابق استقلال تهران در بازی های اخیر فولاد نمایش خوبی داشته است. او که در دربی هم برای آبی ها گلزنی کرده است، از محبوبیت فوق العاده ای در بین تماشاگران آبی برخوردار است. شریفات البته در بازی جام حذفی فصل قبل در ورزشگاه آزادی به تیم سابقش گل زد اما خوشحالی نکرد.به نظر می رسد این دیدار می تواند یک دوئل جذاب بین شریفات و تیم سابقش باشد.

 

 

ساسان انصاری:

 

انصاری در ابتدای فصل به پرسپولیس رفت اما در آن تیم نتوانست فرصت حضور پیدا کند و به اهواز بازگشت. انصاری در تمام بازی ها به جز بازی با گسترش فولاد برای تیمش گلزنی کرده است و اکنون با 4 گل در جدول گلزنان قرار دارد. مطمئنا حضور او در این بازی می تواند جذابیت های خاص خودش را داشته باشدف در حالیکه پرسپولیسی شد اما نتوانست در دربی بازی کند.

 

 

استقلال تهران:

 

سید مهدی رحمتی:

 

ستاره این روزهای استقلال درون دروازه این تیم قرار دارد، رحمتی آنقدر خوب بوده است که در هر دو هفته توانسته دروازه بان منتخب تیم هفته شود. او در بازی برابر سیاه جامگان وسایپا توانست با سیوهای فوق العاده کلین شیت کند و خیال آبی ها را از بابت دروازه بان راحت کند. نبرد او با مهاجمان سخت کوش فولادی جذاب خواهد بود.

 

 

بختیار رحمانی:

 

کاپیتان سابق فولادی ها در تیم استقلال به مرور زمان بهتر شده است و در ترکیب منصوریان بیشتر جا می افتد. رحمانی حال باید مقابل تیمی بازی کند که با آن به قهرمانی در لیگ برتر رسید و در جام باشگاه های آسیا بازی کرد و از این تیم به جام جهانی نیز رفت. تقابل بختیار و رفقای قدیمی دیدنی است.

 

 

کاوه رضایی:

 

رضایی نیز روزهای خوبی در استقلال دارد و مهره موثر این تیم در خط حمله به حساب می آید. او تا کنون 3گل زده و البته دو پاس گل داده است. رضایی با فولاد به لیگ برتر معرفی شد و حضور در اهواز و قرار گرفتن برابر تیم سابقش دیدنی است.