علی عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مصاحبه‌اش گفته بود قصد دارند در ابتدا مدیرفنی تیم را انتخاب کنند تا با هم فکری وی، سرمربی تیم نیز انتخاب شود. این مسئله ظاهرا بدین معنی است که مدیرفنی خودش را جلو بیندازد و با گزینه‌های سرمربیگری صحبت کند تا بلکه به خاطر او هدایت تیم بحران‌زده و بی‌پول سیاه‌جامگان را بپذیرند. 

برای این کار هم چه کسی بهتر از خداداد عزیزی پیشکسوتی که در مشهد جایگاه ویژه‌ای دارد و از محبوبیت بالایی برخوردار است.بر این اساس مسئولان سیاه‌جامگان به سراغ خداداد رفتند اما عزیزی با یک شرط قبول کرد مدیریت فنی سیاه‌جامگان را بپذیرد. آن شرط هم کاملا مشخص بود؛پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان. 

در واقع خداداد به مسئولان باشگاه سیاه جامگان اعلام کرد باید تا امروز بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود تا به عنوان مدیر فنی در باشگاه حضور پیدا کند و به تیم کمک کند.این شرط در حالی گذاشته شده است که همه می‌دانند باشگاه سیاه‌جامگان هم اکنون هیچ پولی در بساط ندارد و نمی‌تواند پرداختی به بازیکنان داشته باشد.

آیا شخصی حاضر می شود از روی دلسوزی و ترحم در این وضعیت بد اقتصادی  به این تیم به گل نشسته کمک مالی کند تا دوباره مانند گذشته بتواند به فوتبال جامعه خدمت کند یا این که به مرور زمان شاهد محو شدن نام این تیم از صفحه روزگار مانند تیم های ابومسلم، پیام مشهد و ... خواهیم بود.باید صبر کرد و دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی در این باشگاه رخ خواهد داد.