فرهاد کاظمی عصر امروز در نشست خبری بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با انتقاد از عملکرد داور مسابقه در این بازی اظهار داشت: باید بگویم که به دلیل شرایط خاص داوری، در این دیدار بازی از دست ما خارج شد زیرا داور مسابقه امروز سه پنالتی تیم ما را نگرفت.

وی با بیان اینکه امیدوارم آقای ممبینی درباره این صحنه‌ها قضاوت کند، تصریح کرد: امروز بازیکن ما را هل می‌دادند و داور در حالیکه صحنه را می‌دید، واکنشی به آن نشان نمی‌داد. امیدوار هستم عدالت در فوتبال بیشتر رعایت شود زیرا در بازی با استقلال هم داوری به ضرر ما عمل کرد.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان مشهد با بیان اینکه 16 ماه حضور در این تیم، برای من سخت‌ترین دوران مربی‌گری‌ام به شمار می‌رفت، افزود: تا زمانیکه بازیکنان تیم ما از نظر ذهنی آماده نباشند، نمی‌توانم فکر خود را به آنها القا کنم و این موضوع بسیار مهم است.

وی افزود: ای کاش مسئولان فدراسیون اجازه ورود تیم‌هایی با مشکلات مالی را به مسابقات نمی‌دادند زیرا چند تیم در لیگ ما با مشکل مالی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند که بهتر است با این شرایط، در لیگ برتر حاضر نشوند.

کاظمی با بیان اینکه بازیکنان ما به خاطر مشکلات مالی، مشغله‌های بسیاری دارند، افزود: من در این تیم ایستادگی کرده و تلاش خود را انجام دادم اما باید بگویم که تمام باخت‌ها بر گردن من است. البته قصد داشتم که از این تیم جدا شوم اما به خاطر بازیکنان خود به این تیم، بازگشتم.

وی با بیان اینکه دین خود را به سیاه‌جامگان ادا کرده‌ام، گفت: باید چند بازی قبل از این تیم می‌رفتم اما در حال حاضر باید در این زمینه تصمیم‌گیری کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان با اشاره به خداحافظی محرم نویدکیا اضافه کرد: محرم نویدکیا بزرگترین هافبک ایران بود که در ایران به حق خود نرسید اما به شهر و تیمش تعصب داشت و یکی از بهترین بازیکنان ایران به شمار می‌رفت که اگر ما او را داشتیم، امروز، تیم نخست جدول بودیم.