به گزارش پارس ، به نقل از ایسنا، صدرنشین فوتبال ایتالیا حساسترین بازی هفته سی و سوم سری A را با پیروزی یک بر صفر برابر میلان جشن گرفت. در این بازی که در ورزشگاه خانگی یوونتوس برگزار شد، میزبان موفق شد در دقیقه ۵۷ با گل آرتور ویدال از روی نقطه پنالتی به پیروزی برسد.

دو تیم در نیمه نخست بازی محتاطانه ای را ارائه دادند و هر دو تیم فرصت های کمی در این نیمه برای گلزنی خلق کردند. هر چند روبینیو و الشعراوی که در غیاب بالوتلی در میدان حضور داشت می توانستند مهمان را در نیمه نخست به گل برسانند که فرصت های آنها با بی دقتی از دست رفت.

در نیمه دوم یوونتوس بازی را در دست گرفت و توانست به گل برسد. دقیقه ۵۶ خطای مارکو آملیا بر روی کوآئدو آساموا غنایی باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و آرتور ویدال شیلیایی بتواند به راحتی توپ را وارد دروازه میلان کند تا یوونتوس از مهمانش جلو بیفتد.

در ادامه آندرا پیرلو، بازیکن سابق میلان که در تیم یوونتوس بازی می کند و میرکو ووچینیچ چندین فرصت گلزنی را ایجاد کردند که آملیا مانع از فروپاشی دروازه میلان برای بار دوم شد.

با این پیروزی یوونتوس فاصله خود با ناپولی تیم جدول را به ۱۱ امتیاز رساند. میلان نیز با این شکست همچنان در رده سوم جدول باقی ماند.