تیم سیاه جامگان در لیگ شانزدهم شروع امیدوار کننده ای داشت، این تیم در دیدار نخست توانست اولین شگفتی لیگ شانزدهم را با برد مقابل قهرمان جام حذفی و سوپر جام ایران رقم بزند.

 

قبل از بازی سیاه جامگان مقابل ذوب آهن کمتر کسی باور می کرد که تیم پیروز میدان سیاه جامگان باشد اما در کمال ناباوری این اتفاق رخ داد و تیم فرهاد کاظمی توانست برخلاف انتظارات عمل کند و سه امتیاز این بازی را کسب کند.

 

 سیاه جامگان در ۳ بازی دیگر در مشهد تنها ۲ امتیاز کسب کرد .مساوی با فولاد و پدیده در بازی خانگی والبته باخت برابر سایپا تا حدودی شرایط دشواری را برای شاگردان فرهاد کاظمی در چهار هفته نخست لیگ شانزدهم رقم زد.

 

تعطیلات لیگ برتر شرایط این تیم مشهدی را به کلی دگرگون کرد و با برنامه ای که فرهاد کاظمی برای شاگردانش در نظر گرفت، اعتماد به نفس را به بازیکنان تیمش تزریق کرد و در نهایت نتیجه آن برد در نخستین دیدار بعد از تعطیلات آن هم مقابل تیم پر هزینه ی گسترش فولاد در ورزشگاه بنیان دیزل بود.

 

تیم سیاه جامگان در لحظات پایانی فصل نقل و انتقالات دو بازیکن جذب کرد، با وجود اینکه تنها از سعید دقیقی در یک نیمه استفاده کرد، و از موسی ترائوره به دلیل صادر نشدن آی تی سی نتوانست بهره ببرد اما دیگر بازیکنان این تیم موفق شدند از موقعیت های بوجود آمده نهایت استفاده را کردند و با برد مقابل گسترش شگفتی خلق کردند.

 

مشکی پوشان در هفته های بعدی با حضور دقیقی و ترائوره حرف های زیادی برای گفتن مقابل حریفان خود خواهند داشت.

 

برای مشهدی ها اولین بازی همیشه تا به حال خوش یمن بوده است، البته جالب است بدانید که هرگاه فرهاد کاظمی هدایت تیمی را از ابتدای لیگ بر عهده گرفته و تا آخر مسابقات آن را زیرنظر داشته است، به رتبه تک رقمی دست یافته و هر گاه تیمی را در نیم فصل دوم گرفته با رتبه یکی بالاتر از  خطر سقوط تیم را نگه داشته است. بر این اساس باید بگوییم که فرهاد کاظمی تا این جای کار توانسته تیمش را در محدوده  موفقیت حفظ کند همانطور که تا همین جای لیگ ،۲ برد شایسته برابر ذوبی ها وگسترش تبریز داشته است.