مجید جلالی درباره برکناری از نیمکت مربی گری سایپا گفت: صبح امروز برای حضور در تمرین سایپا به باشگاه رفتم که نگهبان جلوی در باشگاه مانع از ورودم به محل تمرین شد و اعلام کرد که رضایی دستور منع حضورم در باشگاه را صادر کرده است. همان موقع فهمیدم که با وجود مصوبه دیروز هیئت مدیره مبنی بر ادامه همکاری من با سایپا تا پایان فصل، مدیرعامل باشگاه تصمیم خود برای برکناری من را قطعی کرده است.

 

وی افزود: پس از چند دقیقه با مساعدت حمید سجادی عضو هیئت مدیره وارد مجموعه شدم اما در جریان تمرین، نامه برکناری را دریافت کردم.  بلافاصله از باشگاه خارج شدم و برای بازیکنان و کادرفنی سایپا در ادامه لیگ آرزوی موفقیت کردم. 

 

جلالی درباره اینکه چه دلیلی برای تغییر تصمیم هیأت مدیره باشگاه سایپا در کمتر از 24 ساعت وجود دارد؟ گفت: من اعتقاد دارم، هیأت مدیره باشگاه سایپا هیچ نقشی در اخراج من ندارد. در تمام طول فصل انتظار چنین تصمیمی را ازمدیرعامل باشگاه داشتم. او حتی در زمانی که نتیجه هم می‌گرفتیم، دنبال راهی برای استعفای اجباری یا برکناری من بود و در حال حاضر حکم برکناری از سایپا متعجبم نکرد. 

 

سرمربی برکنارشده تیم فوتبال سایپا درباره مشکل اصلی بیت‌اله رضایی با خود گفت: قصد بازکردن این موضوع را ندارم اما باور کنید در این چند ساعت به آرامشی رسیده‌ام که در هفته‌های اخیر آن را از دست داده بودم. به هرحال همه چیز تمام شد. 

 

وی درباره انتخاب فرهاد پورغلامی به سمت سرمربیگری سایپا اظهار کرد: فرهاد دستیار و رفیق من است. حتم بدانید از موفقیت وی خوشحال می‌شوم و برای پورغلامی آرزوی موفقیت دارم.