جلسه کمیته فنی فدراسیون کاراته جهت انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان در حالی هفته گذشته در محل فدراسیون برگزار شد که در پایان این جلسه شهرام هروی به‌ عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان انتخاب شد.

در پایان رأی‌گیری صورت گرفته از سوی اعضای کمیته فنی شهرام هروی با کسب 8 رای به‌ عنوان سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان انتخاب شد.

مسابقات جهانی اتریش در حالی اواخر آبان‌ماه به میزبانی اتریش برگزار خواهد شد که انتخابی تیم ملی از 14 اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد و سرانجام تا پایان اردیبهشت‌ماه اردوهای تیم ملی نیز با اعضا جدید کادرفنی تیم ملی آغاز می‌شود. به همین دلیل امروز اعضا کادرفنی تیم ملی از سوی شهرام هروی به مسئولان فدراسیون معرفی خواهند شد.

حسین روحانی جدی ترین گزینه تیم ملی است که امروز به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان از سوی هروی معرفی خواهد شد.

روحانی قهرمان چندین دوره مسابقات جهانی است که کارنامه بسیار درخشانی دارد و طی چند سال اخیر در عرصه مربیگری نیز رزومه خوبی از خود به جا گذاشته است و قطعا بهترین گزینه برای مربیگری در تیم ملی کاراته است.

البته هروی و روحانی در طول چند سال اخیر زوج خوبی در کادرفنی تیم ملی بودند که با مردان ملی پوش در مسابقات جهانی آلمان نتایج خوبی را کسب کردند. تیم ملی با هدایت مسعود رهنما و این دو مربی پس از 50 سال عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی را کسب کرد. البته گویا محمد حسینی مربی بدنساز تیم ملی در مسابقات جهانی آلمان نیز به عنوان مربی بدنساز قرار است در کنار ملی پوشان حضور داشته باشد.