وی به برخی شایعات در خصوص احتمال حضورش در تیم فوتبال سپاهان اصفهان برای فصل آینده لیگ برتر گفت: در فوتبال حرفه ای دنیا طبیعی است که سرمربیان و بازیکنان هر تیمی، نزدیک به پایان فصل، پیشنهاداتی از باشگاه های دیگر داشته باشند.

سرمربی موفق استقلال خوزستان که تیمش یکی از شانس های قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران گفت: استقلال خوزستان در فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران نتایج خوبی گرفته است و همه نگاه ها به این تیم جلب شده است.

ویسی افزود: این وضعیت سبب شد تا کادر فنی و بازیکنان این تیم پیشنهاداتی از سایر تیم ها داشته باشند و شایعاتی مبنی بر حضور کادر فنی و بازیکنان در سایر تیم ها قوت بگیرد.

وی گفت: خانه اول و دوم من خوزستان و تیم استقلال است. هر چند تغییرات در کادرفنی و بازیکنان هر باشگاهی به دلیل حرفه ای بودن فوتبال طبیعی است، اما چنانچه شرایط مهیا باشد، در استقلال خوزستان می مانم. مسائلی وجود دارد که مردم از آن اطلاع ندارند و من نیز نمی توانم آنها را بازگو کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از چهار تیم پیشنهاد دارم، ولی به حرمت مردم خوب خوزستان و بازی های پیش رو، با هیچ باشگاهی صحبت نکرده ام.

ویسی توضیح داد: فقط به دعوت مدیران باشگاه سپاهان، با آنان به صورت شفاهی صحبت کرده ام، اما فعلا هیچ برنامه ای برای حضور در فصل آینده لیگ برتر فوتبال در باشگاه سپاهان ندارم.

وی افزود: شایعاتی مبنی بر اینکه عبدالله ویسی، استقلال خوزستان را رها کرد و با سایر تیم ها وارد مذاکره شده است، صحیح نیست.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: به هیچ عنوان تصمیمی نخواهم گرفت که سبب ناراحتی و دلخوری مردم خوب خوزستان شود و فقط زمانی به تیم سپاهان فکر می کنم که اتفاق خاصی برای این تیم خوب خوزستانی رخ دهد.

ویسی افزود: چنانچه شرایط برای ادامه حضور در استقلال خوزستان مهیا باشد تا در رقابت های جام باشگاه های آسیا مقابل حریفان، بازی های قابل قبولی ارائه دهیم، در این تیم می مانم و مشکلی برای ادامه فعالیت در خوزستان نخواهم داشت.

وی درباره شانس های قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران گفت:‌ تیم های استقلال خوزستان و تهران به همراه پرسپولیس رقابت سخت و فشرده برای کسب قهرمانی دارند و ما همه تلاش خود را برای خوشحالی مردم خوب خوزستان انجام خواهیم داد.

سرمربی استقلال خوزستان در باره دو دیدار آینده این تیم مقابل پدیده و ذوب آهن گفت: همه دیدارهای باقی مانده برای تیم های مدعی سخت و خطرناک است و هیچ دیداری آسان و ساده نیست و این وضعیت سبب شده دیدارهای باقی مانده در هفته های پایانی پراسترس شود. اما همه تمرکز ما حفظ آمادگی روحی و روانی برای دیدارهای باقی مانده است تا نتایج قابل قبولی کسب کنیم.