نماینگان کاروان کشورمان در رقابتهای بین المللی دو و میدانی معلولین که به میزبانی فزاع برگزار می شود توانستند نشان های رنگارنگی را کسب کنند.
 
سامان پاکباز در ماده پرتاب دیسک کلاس F12  با ثبت رکورد ۴۷ متر و ۶۱ سانتی متر ازسد حریفان خود گذشت و در سکوی نخست ایستاد و نشان طلای این ماده را به دست آورد.
 
مهران نکویی مجد نیز در ماده پرتاب دیسک کلاس F35 با ثبت رکورد ۴۲ متر و ۶۲ سانتی متر قهرمان شد و به نشان طلا دست یافت.
 
شهلا حدیدی، در ماده پرتاب وزنه کلاس F54 توانست با ثبت رکورد ۵ متر و ۹۳ سانتی متر اولین نشان طلای این ماده را بدست آورد و در جایگاه قهرمانی قرارگیرد.
 
چهارمین طلای کاروان ایران توسط فرهاد کهریزی در ماده دو ۱۰۰ متر کلاس T36 بدست آمد. وی توانست با رکورد ۱۲ ثانیه و ۸۲ صدم ثانیه از سد حریفان خود عبور کند و به عنوان قهرمانی دست یابد.
اقدس زالی پور دیگر بانوی دو و میدانی کار کشورمان توانست نشان نقره ماده پرتاب وزنه کلاس F55 را با ثبت رکورد ۴ متر و ۹۲ سانتی متر بدست آورد.
 
الهام صالحی نیز در ماده پرتب وزنه کلاس F54 با ثبت رکورد ۵ متر و ۴۲ سانتی متر در مکان سوم قرار گرفت و اولین نشان برنز کاروان ایران را رقم زد.
 
مسعود حیدری  دیگر مدال آور کشورمان در این رقابتها بود که در ماده پرتاب نیزه کلاس F54  توانست با رکورد ۲۱ متر و ۴۲ سانتی متر در جایگاه سوم قرار گیرد و به مدال برتز این ماده را بدست آورد.
 
سایر نمایندگان کاروان ایران از دست یابی به مدال در اولین روز بازماندند.