به گزارش پارس به نقل از تسنیم،‌ تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با اضافه شدن صمد نیکخواه، زید عباس و راش، کاملا متحول شده‌ و امیدوار است در 4 بازی متوالی مقابل حریف خود شهرداری اراک به پیروزی برسد و به نیمه نهایی راه پیدا کند.

مصطفی هاشمی اظهار داشت: ما در مرحله گروهی متحمل 3 شکست مقابل شهردری اراک شده‌ایم، بنابراین حریف ما به تنها یک پیروزی دیگر بای رسیدن به نیمه نهایی فاصله دارد. شرایط لیگ از همان ابتدا هم پر استرس بود و با شروع پلی‌آف، حساس‌تر هم شده است.

هاشمی ادامه داد: شرایط همیشه به کام ما نیست و باید صبور باشیم و تحمل خود را بالا ببریم. یک تیم در مرحله پلی‌آف وقتی از حریف خود 3 بر صفر عقب است در شرایط بسیار سختی قرار دارد.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد تصریح کرد: خوشبختانه از جاه طلبی و حس پیروزی طلبی من و شاگردان چیزی کم نشده است و همه ما به دنبال پیروزی هستیم ولی از طرفی می‌دانم که در بازی ممکن است هر اتفاقی بیفتند.

مصطفی هاشمی در مورد تیم شهرداری اراک گفت: این تیم توزیع مناسبی از بازیکن در همه پست‌ها دارد و به اصطلاح جنس این تیم جور است. آنها کادر فنی و بازیکنان توانمندی دارند و حمایت تماشاگران اراکی نیز کار ما را سخت‌تر می‌کند. بازی در این شرایط اصلاً کار آسانی نیست.