به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در بازی شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در خانه رئال‌ بتیس که با تساوی یک - یک خاتمه یافت، زین‌الدین زیدان برخلاف بازی‌های قبلی ترجیح داد که دنی کارواخال، دفاع راست تیمش را نیمکت‌نشین کند و به جای او دانیلوی برزیلی را به میدان بفرستد.

در پایان بازی امیلیانو بوتراگوئنیو، مدیرروابط عمومی باشگاه رئال مادرید و سرمربی این تیم زین‌الدین زیدان اظهارنظر متناقضی درباره دلیل نیمکت‌نشینی کارواخال در ورزشگاه بنیتو ویامارین داشتند.

نخست بوتراگوئنیو به شبکه کانال پلاس گفت: کارواخال تب داشت و به همین دلیل در ترکیب اصلی قرار نگرفت. نیمکت‌نشینی کارواخال یک تصمیم فنی بود، اما آمادگی جسمانی او هم تا حدودی محدود شده بود.

کمی بعد زیدان در کنفرانس خبری پس از بازی اظهارنظر متفاوتی درباره نیمکت‌نشینی کارواخال داشت. او اظهار داشت: او هیچ مشکلی نداشت. او نیمکت‌نشین شد، چون دانیلو به میدان رفت. این تمام دلیل نیمکت‌نشینی کارواخال است. من از کارواخال و عملکردی که او در دو بازی قبلی‌مان داشت، راضی‌ام. این بار دانیلو در ترکیب اصلی قرار گرفت و بازی‌اش را هم بسیار خوب انجام داد. ما تیم پرمهره‌ای داریم و من همیشه باید یکسری تغییرات در آن اعمال کنم.

نکته جالب درباره دلیل بوتراگوئنیو برای قرار نگرفتن کاروخال در ترکیب اصلی رئال مادرید این بود که این مدافع اسپانیایی در دقیقه 64 جای دانیلو را گرفت.