به گزارش پارس به نقل از مهر، تمرین عصر امروز استقلال در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و با حضور بیش از ۵۰ تماشاگر برگزار شد. ـ همانند روزهای گذشته سید مهدی رحمتی و هرایر مگویان غایب بودند و خسرو حیدری نیز در تمرین عصر امروز به جمع دو غایب دیگر اضافه شد.

ـ  اعضای کادر فنی و بازیکنان استقلال اظهار امیدواری کردند که تیم امید ایران بتواند عصر امروز امیدهای سوریه را مغلوب کرده تا شانس صعود به دور بعد را پیدا کند.

ـ با توجه به غیبت چند روزه مگویان، صحبت‌هایی مبنی بر اینکه او به احتمال زیاد به یکی از تیم‌های روسیه خواهد پیوست، افزایش یافته است و گفته می‌شود استقلال از این نقل و انتقال می‌تواند پول خوبی بدست بیاورد.

ـ بهنام برزای که در تمرین صبح امروز دچار مصدومیت شده بود، با هماهنگی کادر فنی، چند دقیقه‌ای تمرین کرد و سپس برای مداوا به کلینیک باشگاه رفت.

ـ یعقوب کریمی همانند روزهای گذشته زیر نظر مربی بدنساز تیم، تنها دور زمین دوید و در کارهای گروهی تیم شرکت نداشت.

ـ برخی از هواداران استقلال از مظلومی خواستند که زودتر بازیکنان مورد نظر را جذب کند و در نیم فصل دوم بتواند با شکست رقبایش، مدعی اصلی قهرمانی باشد.

ـ اعضای کادر فنی و بازیکنان از شنیدن خبر بازداشت محسن فروزان به شدت متعجب شده و اظهار امیدواری کردند که این مسئله هر چه زودتر ختم به خیر شود.

ـ وحید طالب‌لو که در حال حاضر تنها دروازه‌بان آبی‌پوشان است، زیر نظر حسین تراب‌پور تمرینات ویژه‌ای را انجام داد.

ـ سرمربی استقلال قبل از شروع تمرین، دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و از آنان خواست تمرینات را به طور کامل انجام دهند تا برای شروع نیم فصل آماده باشند.

ـ پس از صحبت‌های مظلومی، بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز، بدن‌های خود را گرم کرده و با توجه به اینکه صبح امروز تمرینات هوازی انجام داده بودند، در تمرین عصر ابتدا در دو گروه بازی آقاوسط انجام داده و در بخش بعدی و در نیمی از زمین، یک فوتبال درون تیمی همراه با کارهای تاکتیکی را مرور کردند و مظلومی به دقت نظاره‌گر تمرین بود و دقایقی بازی را متوقف کرده و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

ـ تیم استقلال با توجه به تمرین پرفشاری که صبح انجام داده بود، پس از حدود ۷۰ دقیقه، تمرینش به پایان رسید و این تیم فردا در دو نوبت صبح و عصر، تمرینات خود را جهت آمادگی هر چه بیشتر انجام خواهد داد.

ـ همچنین با صلاحدید کادر فنی، استقلالی‌ها روز جمعه استراحت خواهند کرد.

ـ تیم فوتبال استقلال نهم بهمن ماه و در شروع نیم فصل دوم در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب‌آهن این شهر خواهد رفت.