به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا مهدی امیرآبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار‌ ایسنا، در پاسخ به این سوال که دیدار استقلال و سپاهان را چطور ارزیابی می‌کند، اظها‌ر کرد: استقلال یکی، دو هفته‌ است که خوب نتیجه‌ نگرفته و سپاهان هم همین شرایط را دارد به همین دلیل فکر می‌کنم که هر دو تیم برای پیروزی به میدان می‌روند؛ چرا که مساوی به درد هیچ کدامشان نمی‌خورد. همین مساله باعث می‌شود که بازی زیبایی را از دو تیم ببینیم. من مطمئنم که بازی استقلال و سپاهان برنده دارد.

وی در پاسخ به سوالی درباره خط خوردن آرش برهانی از فهرست 18 نفره استقلال در این دیدار و حواشی مربوط به آن بیا‌ن‌ کرد: باید به نظرم به مظلومی احترام بگذاریم. آرش رفیق صمیمی من است ولی من بر اساس تجربیاتم به او می‌گویم که باید صبر و تلاشش را در تمرین بیشتر کند. برهانی زحمات زیادی را برای استقلال کشیده. او 8 – 9 سال است که در این تیم است و قطعا پختگی لازم را در این زمینه دارد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا داربی پایتخت می‌تواند بر عملکرد استقلال در مصاف با سپاهان تاثیر بگذارد، گفت: به نظرم استقلال باید بازی به بازی فکر و بر‌نامه‌ریزی کند. این که فلان بازیکن دو اخطاره است و نگران باشد که داربی را از دست بدهد می‌تواند به تیم لطمه بزند. استقلال 22 بازیکن دارد و باید بر‌نامه‌ریزی مناسبی برای بازی با سپاهان داشته باشد. به نظرم تمرکزی که استقلالی‌ها باید در مصاف با سپاهان داشته باشند، خیلی بیشتر از تمرکزی است که باید برای بازی با پر‌سپولیس بگذارند.

امیرآبادی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا توصیه‌ای به استقلالی‌ها برای بازی با سپاهان دارد یا نه، گفت: تنها توصیه‌ای که دارم این است که هجومی و بدون ترس به میدان بروند. استقلال تا الان با تلفیقی از تجربه و جوانی خوب نتیجه‌ گرفته است. آنها ابزار تهاجمی خوبی در اختیار دارند. بازیکنانی مثل کریمی، برزای و رمضانی در کنار کسانی مثل انصاری و شهباززاده فاز تهاجمی استقلال را قدرتمند کرده‌اند. امیدوارم این مساله به آنها در مصاف با سپاهان کمک کند.