• به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس حسین مرادی در مورد صعود تیم ملی نوجوانان به مسابقات قهرمانی آسیا در هند، گفت: خدا را شکر عملکرد تیم در مسبقات مقدماتی که در تبریز برگزار شد بسیار خوب بود. در پایان مسابقات تست MRI استخوان از بازیکنان گرفته شد که خوشبختانه ما اقدامات لازم را قبل از بازی‌های در این مورد انجام داده بودیم و تست تمام بازیکنان منفی بود و هیچ مشکلی نداشتیم.

وی افزود: کیفیت مسابقات نسبت به قبل بسیار بالا رفته بود و تیم‌های حاضر در مسابقات قدرت بسیار خوبی داشتند. جا دارد از باشگاه گسترش فولاد به خاطر میزبانی مناسبی که داشتند تشکر کنم. محمدرضا زنوزی مالک گسترش فولاد در تمام مسابقات ما حاضر بود و کار تیم را از نزدیک می‌دید و به خوبی از تیم‌های حاضر در مسابقات میزبانی کردند.

سرپرست تیم ملی نوجوانان تأکید کرد: تیم ما در این مسابقات خوش درخشید. کادرفنی به خواسته خود رسید و توانستیم با قدرت به مرحله بعد صعود کنیم.

وی تأکید کرد: کادرفنی بعد از اتمام بازی‌ها در جمع به بازیکنان اعلام کرد هدف نهایی ما موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا است می‌خواهیم در این مسابقات جواز حضور در جام جهانی را بگیریم. امیدوارم مشکلی به وجود نیاید و بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

مرادی در پایان گفت: جا دارد از بازیکنان تیم تیم، مسئولان فدراسیون، کمیته فنی و جوانان، دبیر کل فدراسیون، رئیس فدراسیون، رئیس سازمان لیگ و ... که در این مسیر به ما کمک کردند تشکر کنیم و امیدواریم با تداوم این حمایت‌ها به پیشرفتمان ادامه دهیم.